Aiheutiko itselleni keskenmenon?? (typeryys- ja ällövaroitus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierass

Vieras
Vai alkoivatko kuukautiset?

Juttu siis tämä. Kuukautiset yli viikon myöhässä. Ei tuhruja, ei mitään, ei minkäänlaista merkkiä, että olisivat edes alkamassa. En ole pitänyt sitä minään, koska joskus kiertoni heittelee. Noh, tyydytin sitten tuossa aamulla itseäni dildolla. Oli oikein kunnon sessiot, sain kolmesti. Tästä jonkin aikaa eteenpäin alkoi ihan järkyt alavatsakivut, ja kun kävin vessassa, huomasin vuotavani melko runsaastikin, ihan on tummanpunaista vuotoa, jossa jonkin verran limaa tms seassa. Sanon vielä sen verran (anteeksi vain), ettei dildossa ollut jälkeäkään verestä.

Olen nyt ihan äimänä. Aiheuttiko kivailuni mahdollisesti keskenmenon vai voiko kuukautiset oikeasti alkaa noin vain?? Olen 30-vuotias, ja minulle ihan uutta. Lähinnä tuo kivun määrä tässä nyt mietityttää, kun se alkoi yhtä yllättäin kuin vuotokin ja on melko voimakasta.

Jos kiertosi heittelee, eikä raskautta ollut varmistettu testillä, niin kuulostaa siltä että et ole ollut raskaana. Tuo touhuilu vaan nopeutti kuukautisvuodon alkamista, orgasmissa kun paikat supistelee.

Normaalissa raskaudessahan itsetyydytys on ihan turvallista, myös dildolla. Vauva on ihan suojassa kohdussa ja kohdunkaula on tiukasti kiinni ja ylhäällä. Ei sitä normaalisti saa pippelillä tai dildolla mitenkään aukeamaan tms.

Yhteistyössä