ÄIDIT mitäs ulkoiluvaatteita teillä itsellänne on hommattuna kevääksi? (tai mah.hankinnassa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takki tyhjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

takki tyhjä

Vieras
Kuvia olisi kiva saada ulkoiluvaatteista.
Itsellä pieni poika ja nyt olisi hakusessa joku hyvä kuoritakki(??) ja housut joilla ulkoilla nyt kun toppavaatteet alkavat olla liikaa.. antakaa vinkkejä, kertokaa kokemuksia omista vaatetuksistanne. hyviä ja huonoja :) KIITOS!

Tjaa, kai minä voin tuulisella ilmalla laittaa äidin miesystävän siskolta saadut vakosamettihousut ja muuloin hameen? Sateella ne keltaiset hait ja kuivalla jotkut kävelykengät. R-collectionin huppari on hyvä ja vasta 3 vuotta vanha, se menee vielä tämän vuosikymmenen, ja ehkä seuraavankin.

En minä mitään tarvitse.

vaikka mitä, icepeakin, torstain, catmandoon softshell ja kuoritakkeja, luhdan ulkoilutakki, kahdenlaiset ulkoiluhousut, ja kengät tietysti vedenpitävät goret.

mä kuljen kyllä vielä toppavatteissa, täällä eteläreunassa... Mutta en siis enää niin paljon ulkoile kuin kotiäitinä. Ennemmin odotan, että kelit paranee.

14-vuotias Haglöfsin goretex-takki pelittää vielä hyvin. Kumpparit on yleensä omalla pihalla, koska kaivan ojia lätäköistä...

[QUOTE="mami";23426738]Mulla on rukan ja reimatecin kuoripuvut ittelläni.[/QUOTE]

Miksi ei voi sanoa ihan vain tuulipuvut? Eikös se ole sama asia; ohut sisävaatteiden päälle puettava kuori.