Äidinvaisto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiiviö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hiiviö

Jäsen
21.09.2006
580
0
16
Kuinka moni on ennalta 'tiennyt' tulevan lapsen sukupuolen?

Mulla oli esikoisen aikaan vahva poika -olo ja ultra varmistikin pojan olevan tulossa ja nyt tässä raskaudessa on ihan tyttö -olo, ultrassa ei ole asiaa kommentoitu mitenkään.

Kuinka monella nämä omat olot ovat pitäneet paikkansa?

Mulla ei kyllä ollut tuohon mitään semmosta kunnon fiilistä, alkuun vähän aattelin että olisi voinut olla poika mutta en voisi sanoa että itsellä mitään varsinaista kutinaa asiasta olisi ollut. Niin ja tytön tylleröinenhän me saatiin. :heart:

esikoisen kohdalla heti alusta asti erittäin vahva tunne pojasta, ei ultrasta mitään kommenttia - poika saatiin.
toisen kohdalla vuorostaan erittäin vahva tunne tytöstä - ei ultrasta kommenttia - tyttö syntyi.
kolmannesta ei ollut yhtään mitään ennakkokäsitystä, välillä ajattelin poikaa, välillä tyttöä - ei ultrasta kommenttia - syntyi toinen tyttö.

eli kahden ensimmäisen kohdalla vaisto piti paikkansa, kolmannen kohdalla tuli äidin vaisto peliin kesken synnytyksen, että kaikki ole niin kuin pitää, ja oikeassa olin, tyttö syntyi sektiolla,joka tehtiin viime hetkellä.

Esikoisen kohdalla poikavaisto piti paikkansa ja syntyi poika.
Kuopusta veikkasin raskauden puoleen väliin saakka myös pojaksi, mutta siitä eteenpäin joka toinen päivä tuntui että saattaishan se tyttökin olla, mutta en oikeen osannut arvata, tyttöhän sieltä syntyi :heart:

Yhteistyössä