I
ihmettelijä
Vieras
miten te äidit vastaatte lapsillenne puhelimeen? minusta on naurettavaa kun kuulee jonkun vastaavan että "äiti". eikö voisi sanoa vaikka vaan moi...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Kaikki suakin häiritsee...
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Kaikki suakin häiritsee...
kyllä. kaikki muakin häiritsee.. se vaan kuulostaa niin typerältä kun ne naiset oikein maireesti vastaa että äiti. itse ku vastaan kaikille että hei/moi/terve...
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Kaikki suakin häiritsee...
kyllä. kaikki muakin häiritsee.. se vaan kuulostaa niin typerältä kun ne naiset oikein maireesti vastaa että äiti. itse ku vastaan kaikille että hei/moi/terve...