Oon nyt jonkin verran katsellut noita vauvavakuutuksia (tai no hoitokuluvakuutuksia) ja aiottiin sellainen meidän mukelolle ottaa. Rupesin täyttämäänkin papereita, mutta sittenpä tuon äidin terveysselvityksen kohdalla alkoi tulla mietittävää... Minulla on ollut koko raskausajan aika voimakas raskauspahoinvointi ja olen nesteytyksessä käynyt kolmeen otteeseen ja sairaslomalla ollut nyt kuukauden. Onko tämä nyt niitä normaalista poikkeavia vaivoja raskausaikana?? ja sitten minulla on lisänä ollut pari virtsatieinfektiota raskausaikana, joten pitääkö nämä vakuutusyhtiölle ilmoittaa..? Joku ohjevihko pitäisi mokoman lomakkeen täyttämiseen olla, kun tuntuu niin hankalilta täytettäviltä nuo paperit..
Tämä kysymys varmaan kiinnostaa muitakin, elikkäs:
Minkälaisilla terveystiedoilla olette vakuutuksen saaneet ja millaisilla syillä teiltä on vakuutus evätty?
Tämä kysymys varmaan kiinnostaa muitakin, elikkäs:
Minkälaisilla terveystiedoilla olette vakuutuksen saaneet ja millaisilla syillä teiltä on vakuutus evätty?