äidin sydän särkyi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Mulla jatkuu opiskelu ens maanantaista alkaen ja poika 1v3kk menee päiväkotiin. Viime viikolla käytiin tutustumassa yhdessä päikkyyn ja tänään poitsu sitten oli tunnin harjoittelemassa yksin. Kyllä äidin sydän särkyi kun pikkuraasu oli huutanut koko tunnin :/

Voi ei! :( Kaveri vei kans tyttönsä nyt kuukausi sitten, on nuorempi kun meijän pojat. Oli kans aluks protestoinu mut nykyään ei enää ees huomaa kun äiti lähtee. Kyllä se siitä :hug:

Suhmura tässä siis hei! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Metakka:
Voi ei! :( Kaveri vei kans tyttönsä nyt kuukausi sitten, on nuorempi kun meijän pojat. Oli kans aluks protestoinu mut nykyään ei enää ees huomaa kun äiti lähtee. Kyllä se siitä :hug:

no heipä hei :wave: Juu, eiköhän se siitä kun alkuun pääsee... :/

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Metakka:

no heipä hei :wave: Juu, eiköhän se siitä kun alkuun pääsee... :/

Kyllä kyllä, usko pois. Kamalaahan se on, aivan taatusti. Jos mun olis tarvinnu toi poika hoitoon laittaa niin ei siittä porusta olis tullu loppua ikinä. Ja se poraaja olisin ollu minä... ;)

meil reilut 2v tuo poika ja max 15pv/kk hoidossa ja saattaa olla pitkiäkin taukoja välissä. näin ollen huutaa lähes aina kun sinne vien, mutta lopettaa kyl parissa minuutissa parkumisen(tiedän ku vien isosiskon toiselle osastolle ja tulen pienemmän puolen kautta lähtiessä eikä sillo enää kuulu mitään) :) kamalalta se silti tuntuu, mutta pakko on...

mä en kyllä olisi raaskinut tuossa iässä vielä viedä,nyt kun 3v täyttää ja asioista voi keskustella hänen kanssaan yms alkaa olla hyvä aika(toki jos olisi ollut pakko niin olisi jo em 2v6kk ymmärtänyt aika paljon ). mun lapsen itkusta ei olisi tullut silloin loppu, kun ei edes kenenkään muun syliin halunnut mennä. nyt on toisin.

Yhteistyössä