V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Alkuperäinen kirjoittaja työäitsi Nevalasta:Äidin palkka lisää selvästi perheen hyvinvointia
Se on. Ja valittakka!! Onhan kotonaolo kivaa, mutta kuka maksaa sen?? Kela vai kuka??
Ja kuule tiedätkö, että jo kahden lapsen äidin on valtion kannalta järkevämpää hoitaa ITSE lapsensa kuin pistää päivähoitoon. Kuka maksaa sunkin kakaras päivähoidon, kuka???? Valtio PALJON suuremmalta osin kuin sinä...
Niin no toisaalta sellainen joka tienaa maksaa VEROJA, kävikö mielessä...
Joo, mutta sekö sun lapses päivähoitomaksun korvaa? Tiedätkö sä yhtään paljonko se oikeasti maksaa kun sun lapses siellä päiväkodissa on? Ja sun verotko menee vaan siihen? Maksetaanhan hikisen pienestä kotihoidontuestakin veroja...
No hyvähän sinun siellä on puhua, kun itse et verojakaan maksa paljon mitään! Huh huh tätä touhua. Kyllä me hyvin tienaavat maksellaan veroja kuule ihan eri summia kuin te jostain kotihoidontuesta.
Mistä sä tiedät mitä mä maksan veroja? Ja se ei ollut se jutun pointti. VAan se, että niitä veroja menee johonkin muuhunkin kuin siihen lapsen hoitoon. Oletko vähän yksinkertainen?