M
mä
Vieras
Tahti kuulostaa kieltämättä aika kovalta. Tottakai jokainen tekee omat päätökset ja onhan se hienoa, että äitikin saa omaa aikaa. Ehkä kuitenkin semmoinen 1-2krt kuukaudessa olisi kohtuuden rajoissa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tahti kuulostaa kieltämättä aika kovalta. Tottakai jokainen tekee omat päätökset ja onhan se hienoa, että äitikin saa omaa aikaa. Ehkä kuitenkin semmoinen 1-2krt kuukaudessa olisi kohtuuden rajoissa..
ei tää mikää provo ole!meitä parikymppisiä varmaan on tälläkin palstalla enemmän kun 2..että juuuh...Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:Tänään onkin näitä kakskymppisiä liikenteessä...Sari20 ja Katri20, oliskohan ihan kavereita keskenään...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sini:Miksi lapsia tehdään jos ei jakseta niiden kanssa olla? Vauvan kanssa pystyy käymään monissa paikoissa ei tarvi olla neljän seinän sisällä !! Mutta baareissa ravaaminen ei kuulu pienten vauvojen äideille tossa mittakaavassa ainakaan !!!
mulla on vakihoitajana veli vaimoineen,ne rakastaa tuota pikkulikkaa,että huoletta voin jättää heille =)Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:mulla 4 lasta ja käyn yleensä kerran viikossa jossain.. :xmas: muuten olen 24h lasten kanssa niin kerta viikos päästävä ees sinne baariin ku muuten viikolla ei pääse mihkään. ja siinä ei ole mitään väärää.lapsilla hyvä hoitaja tai oma isä.
Kyse olikin pienistä vauvoista, ap n lapsi 4kk joka vielä heräilee tod.näkösesti useasti yössä, ja seuraavana päivänä pitäis jaksaa.....Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:Alkuperäinen kirjoittaja sini:Miksi lapsia tehdään jos ei jakseta niiden kanssa olla? Vauvan kanssa pystyy käymään monissa paikoissa ei tarvi olla neljän seinän sisällä !! Mutta baareissa ravaaminen ei kuulu pienten vauvojen äideille tossa mittakaavassa ainakaan !!!
äideille? entäs isille??
jos mä esim lähen istuu iltaa niin lähen yleensä vasta ku lapset nukkuu! se ei ole millään muotoo mun lapsilta pois. melkeinpä kaipaan sitä omaa aikaa päiväs aikaan enkä yöaikaan,mutta hyvä vaihtoehto sekin. ja miksi pitäs joka paikkaan vaan mennä lasten kanssa ? meneekö ne isät niiden vauvojensa tai muksujensa kanssa joka paikkaan? EPÄILEN suuresti
Alkuperäinen kirjoittaja katri taas..:mulla on vakihoitajana veli vaimoineen,ne rakastaa tuota pikkulikkaa,että huoletta voin jättää heille =)Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:mulla 4 lasta ja käyn yleensä kerran viikossa jossain.. :xmas: muuten olen 24h lasten kanssa niin kerta viikos päästävä ees sinne baariin ku muuten viikolla ei pääse mihkään. ja siinä ei ole mitään väärää.lapsilla hyvä hoitaja tai oma isä.
ja tietysti mies hoitaa jos töiltään joutaa
Alkuperäinen kirjoittaja argg:Alkuperäinen kirjoittaja katri taas..:mulla on vakihoitajana veli vaimoineen,ne rakastaa tuota pikkulikkaa,että huoletta voin jättää heille =)Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:mulla 4 lasta ja käyn yleensä kerran viikossa jossain.. :xmas: muuten olen 24h lasten kanssa niin kerta viikos päästävä ees sinne baariin ku muuten viikolla ei pääse mihkään. ja siinä ei ole mitään väärää.lapsilla hyvä hoitaja tai oma isä.
Niin ja lapsella oli siis ikää???
Alkuperäinen kirjoittaja katri:Okei kerran oli vähän pidempi putki, että olin 6päivää baanalla. MUTTA tämän koko ajan lapsi oli samalla hoitajalla.
Alkuperäinen kirjoittaja katri:Alkuperäinen kirjoittaja argg:Alkuperäinen kirjoittaja katri taas..:mulla on vakihoitajana veli vaimoineen,ne rakastaa tuota pikkulikkaa,että huoletta voin jättää heille =)Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:mulla 4 lasta ja käyn yleensä kerran viikossa jossain.. :xmas: muuten olen 24h lasten kanssa niin kerta viikos päästävä ees sinne baariin ku muuten viikolla ei pääse mihkään. ja siinä ei ole mitään väärää.lapsilla hyvä hoitaja tai oma isä.
Niin ja lapsella oli siis ikää???
4kk.
Okei kerran oli vähän pidempi putki, että olin 6päivää baanalla. MUTTA tämän koko ajan lapsi oli samalla hoitajalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kumma kun kukaan ei yleensä nosta meteliä siitä että pienen vauvan isä käy viihteellä ja viettää esim oikein railakkaat varpajaiset...
Alkuperäinen kirjoittaja että semmosta:ei ois mikään ihme vaikka tää oiskin totta. tiedän nimittäis yhden äidin joka juopotteli raskauden aikana ja lähes joka kerta oli konttauskunnossa. jätti kerran lapsensa hoitoon ihmiselle jonka oli nähnyt tasan kerran koska piti päästä baariin....