Lapsi ei saa estää elämästä.
Tuo on todella surullista, että se "eläminen" on vain ja ainoastaan baareissa pyörimistä ja aikaa ilman lasta. Mut hei, mähän olen jo vanha pieru 25 vuotta, joten en varmaan tajua teitä nuoria, jotka haluaa "elää".
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja katri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja katri:Alkuperäinen kirjoittaja että semmosta:ei ois mikään ihme vaikka tää oiskin totta. tiedän nimittäis yhden äidin joka juopotteli raskauden aikana ja lähes joka kerta oli konttauskunnossa. jätti kerran lapsensa hoitoon ihmiselle jonka oli nähnyt tasan kerran koska piti päästä baariin....
minä en juonut yhtäkään alkoholijuomaa raskausaikanani! Jep, käyn bailaamassa, mutta lapsellani on hoitaja aina! Ja sellainen joka lapsen kanssa on muutenkin päivittäin tekemisissä, eli tuskin on kovin turvaton olo.
Silti, lapsesi on tosi pieni vielä, kuinka raaskit jättää vauvan muiden hoidettavaksi? Ja paljonko viihteellä käytät alkoholia? Onko aamulla vauva sinun vastuulla?
Raaskin jättää lapsen, koska tiedän, että hän on erittäin hyvässä hoidossa. Ja jaksaa sitten itsekkin arkea paremmin kun on jotain odotettavaa ja saa nollata tilanteen. Lapsi ei saa estää elämästä. Tätä mieltä on sukulaisetkin jotka auttelevat. Ja vauva ei ole vastuulla aamuisin vaan vasta sitten kun tiedän jaksavani.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Siis voi luoja mikä äiti pikkusella. Säälks käy!!!! Nää on just näitä parikymppisiä jotka luulee olevansa valmiita äidiksi, mutta eivät todellakaan ole. Sen ymmärrän jos nuori äiti haluaa esim. kerran kuussa käydä vähän viihteellä, mutta joka viikko ja joskus monta päivää putkeen.. Ei hyvää päivää..!!! Vauvalle ei varmasti kehity normaalia kiintymys suhdetta äitiinsä kun jatkuvasti hoidossa. Pitää varmaan hoitajia enemmän vanhempinaan..
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Siis voi luoja mikä äiti pikkusella. Säälks käy!!!! Nää on just näitä parikymppisiä jotka luulee olevansa valmiita äidiksi, mutta eivät todellakaan ole. Sen ymmärrän jos nuori äiti haluaa esim. kerran kuussa käydä vähän viihteellä, mutta joka viikko ja joskus monta päivää putkeen.. Ei hyvää päivää..!!! Vauvalle ei varmasti kehity normaalia kiintymys suhdetta äitiinsä kun jatkuvasti hoidossa. Pitää varmaan hoitajia enemmän vanhempinaan..
on näitä vanhemmissakin joten älä yleistä
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:hip hei..tää 4 :n muksun äiskä painuu baanalle TAASKIN tänä viikonloppunavitsi että ootan iltaa
ja siis mä olin ekan kerran ravintelis ku mun kolmas muksu oli 10 pvää vanha ..että se siitä
ja voin silti sanoa että minä mun lapseni hoidan melki sen 24/7..kyl mul oikeus mennä ja tuo baari/karaoke on mun juttu miks sinne menen
Alkuperäinen kirjoittaja ......:Alkuperäinen kirjoittaja Pamsu:Kauhee miten itsekäs äiti, surettaa pienen lapsen puolesta. Ei ole pienokaisella hyvät lähtökohdat elämään, kun äiti on tuollainen.
Toivotaan että veli vaimoineen on se terve ja tärkeä ihmis suhde tuolle vauvalle. Ihmetellä täytyy että läheiset eivät tee asialle mitään.......
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:hip hei..tää 4 :n muksun äiskä painuu baanalle TAASKIN tänä viikonloppunavitsi että ootan iltaa
ja siis mä olin ekan kerran ravintelis ku mun kolmas muksu oli 10 pvää vanha ..että se siitä
ja voin silti sanoa että minä mun lapseni hoidan melki sen 24/7..kyl mul oikeus mennä ja tuo baari/karaoke on mun juttu miks sinne menen
Mutta et varmaan käy joka viikko / useana päivänä viikossa?