Äidin omat menot...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katri20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katri20

Vieras
Mulla on 4kk:n ikäinen tyttö ja tykkään käydä bilettämässä.
nyt tuntuu että joka puolelta kuuluu että "eikös sulla ole lapsi,mitäs sä täällä oot"
tottakai mä haluun bilettää!ja kun saan hoitajia aina kun haluun.
ei lapsen tulo tarkoita että kotona tarvisi olla 24/7...
mua ei hävetä sanoa että oon käynyt tuulettumassa joka viikonloppu ja joskus viikollakin.
mieshän tuo valittaa kun en kotona viihdy...

onko muita äitejä jotka viihtyy myös ulkosalla???

Minun mielestäni siinä ei ole mitään pahaa jos äiti haluaa käydä tuulettumassa, vaikka siellä baarissa. Käyn itsekin.
Mutta oikeasti, joka vkl? Ja vielä viikolla? Enpä taida edes uskoa sinua, provoilet perhana!

mutta en noin usein.. Tulee jo tuosta mieleen, että onko se biletys kuitenkin sinulle vielä tärkeämpää kuin lapsi.. Ei vauva vielä ymmärrä, mutta isompi lapsi alkais varmasti ihmettelemään missä äiti on ja mikä sillä on jos on krapula joka vkonloppu.

Se lapsen tulo tarkoittaa muuten justiin sitä. Uskomatonta paskaa taas, toivottavasti on pelkkä VITSI tuo sun aloitus! Palataan asiaan, kun lapsen ensimmäinen vuosi on takana päin. T. Kodin rauhaa rakastava.

Elämä muuttuu eskoseni

Kerjäätkö ihan tosissas näitä vastauksia?? Hyvä on. Mulla on 4v ja 2v lapset ja alle 10 kertaa olen ollut menossa esikoisen syntymän jälkeen. Näistäkin kerroista vain kaksi kertaa olen ollut ilman miestä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kumma kun kukaan ei yleensä nosta meteliä siitä että pienen vauvan isä käy viihteellä ja viettää esim oikein railakkaat varpajaiset...

No eipä oo isilläkään mitää "tarvetta" päästä meneen, ihan yhtälailla nekin voisi keskittyä siihen perheeseen.

no vaikken minä mikään nipo ookkaan niin kyllä tuo sun meno on vähän liikaa... ite käyn todella harvoin baareissa... onhan siellä kallistakin.... juopottelen ehkä korkeintaan kerran kuukaudessa noin muuten...

lueppas hieman lapsen kehitykseen , nyt siis vauvan kehitykseen liittyviä kirjoja tai juttuja. Ihan oikeasti, SULLA EI TAIDA OLLA TIETOA, ETTÄ VAUVA ON SYMBIOOSISSA ÄITIIN JA PEILAA KAIKKEA ITSEENSÄ SINUSTA. Jos olet säännöllisesti joka viikko, sanotaan nyt 2päivää pois lapsen luota ja hoitaja vaihtuu, niin lapsen kehitys ja käsitys itsestään muovautuu sen mukaan. Ok, jos teet tuon saman, vaikka vuoden päästä, sekin parempi, mutta JO NYT,HALLOO!

Yhteistyössä