Äidin oma aika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin

Vieras
Mä vietän sitä parhaillaan. Ihan yksin vailla minkäänlaisia häiriötekijöitä. Siis ihan yksin kotona mitä ei olekaan tapahtunut vuosiin. =) Mitäs te muut teette kun on ihan omaa aikaa? Mä olen vain nauttinut olostani, hiljaisuudesta ja siitä että kukaan ei ole vaatimassa mitään. Uskomattoman mahtava fiilis! =) =)

itsekin neljän lapsen äitiniä nautin, kun on hiljaista ja rauhallista. pienistäkin asioista saa voimaa arkeen, kävelylenkeistä tai kirjastossa käynnistä.. ei se aina vaadi paljon rahaa kun saa etäisyyttä arkeen. :)

Mulla on sitä joka päivä. lapset kahdeksalta nukkumaan ja mies kymmeneltä. Itse sinne yhden kieppeille kukun ylhäällä, ihan vain siksi kun on hiljaista ja rauhallista ja saa huokaista, olla, ehkä jopa lukea lehden rauhassa =) Näyttää olevan yhtä tärkeää ja terapeuttista kuin uni, sillä viimeistään seitsemältä herään kuitenkin aamulla ihan pirteänä =)

Alkuperäinen kirjoittaja joka päivä:
Mulla on sitä joka päivä. lapset kahdeksalta nukkumaan ja mies kymmeneltä. Itse sinne yhden kieppeille kukun ylhäällä, ihan vain siksi kun on hiljaista ja rauhallista ja saa huokaista, olla, ehkä jopa lukea lehden rauhassa =) Näyttää olevan yhtä tärkeää ja terapeuttista kuin uni, sillä viimeistään seitsemältä herään kuitenkin aamulla ihan pirteänä =)

Tuolla tavalla ajtellen mullakin on lähes joka päivä. Mut nyt mies ja lapset on reissussa ja omaa aikaa on kaksi kokonaista vuorokautta. Tää tuntuu uskomattomalta luxukselta! =D

Yhteistyössä