...on tietysti...
"No kuin et sä sitten tänne muuta?".
:|
Ja lopulta poistuin paikalta kahvinkeittimen, leivänpaahtimen, vedenkeittimen (käytettyjä toki, mutta...) pyyhepinon ja salaattikulhon onnellisena omistajana.
Äitiys ei tosissaan taida edes vaimentua vanhetessa. :heart:
"No kuin et sä sitten tänne muuta?".
Ja lopulta poistuin paikalta kahvinkeittimen, leivänpaahtimen, vedenkeittimen (käytettyjä toki, mutta...) pyyhepinon ja salaattikulhon onnellisena omistajana.
Äitiys ei tosissaan taida edes vaimentua vanhetessa. :heart: