Äidin ensimmäinen kysymys kun tytär kertoo eroavansa ja muuttavansa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja r u u s a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

r u u s a

Tunnettu jäsen
07.01.2005
16 450
137
63
...on tietysti...

"No kuin et sä sitten tänne muuta?".

:o :o :o :| :D


Ja lopulta poistuin paikalta kahvinkeittimen, leivänpaahtimen, vedenkeittimen (käytettyjä toki, mutta...) pyyhepinon ja salaattikulhon onnellisena omistajana.

Äitiys ei tosissaan taida edes vaimentua vanhetessa. :heart:
 
Mä oon monta kertaa häissä miettinyt kun siinä penkissä oon istunut... ku sitä apostoli Paavalin tekstiä on luettu, ni must se kertoo äidinrakkaudesta lapseen paremmin kuin miehen ja naisen välisestä. "Kaiken se kestää, kaiken se kärsii... "
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä