Ai v*ttu kun mua suututtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että osaa ottaa aivoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että osaa ottaa aivoon

Vieras
Jokainen elää toki tyylillään, mutta minä henkilökohtaisesti en voi tajuta, miksi pitää juoda alkoholia ja sillä vielä ylpeillä, jos on huollettavana vastasyntynyt, alle kuukauden ikäinen vauva..

Näitä idiootteja on ihan liikaa!! Suomalaisille tuntuu olevan ihan liikaa se että pitää olla se 9kk selvinpäin... Sitten pitää päästä välittömästi taas kännäämään, kun vauva on syntynyt... Idioottimaisuutta parhaimmillaan...

Toisille se viina on niin tärkeää.. Toisaalta, minusta on parempi että äiti odottaa sen 9kk ja lapsen synnyttyä jättää vauvan turvalliseen hoitoon ja käy vetämässä kännit, kuin se että vetää pään täyteen jo raskausaikana.. :/

Täh?? Mun "vauva" täytti juuri vuoden ja ihan tyytyväisenä olin uuden vuoden kotona selvin päin. Ja mies myös. Ulkona olen ollut lapsen saamisen jälkeen kahdesti (ekan kerran kun lapsi oli 7kk). Miten joku voi?? Kai sitä vauvaa sitten edes joku selvä ihminen hoiti???

Alkuperäinen kirjoittaja järkkyä:
Täh?? Mun "vauva" täytti juuri vuoden ja ihan tyytyväisenä olin uuden vuoden kotona selvin päin. Ja mies myös. Ulkona olen ollut lapsen saamisen jälkeen kahdesti (ekan kerran kun lapsi oli 7kk). Miten joku voi?? Kai sitä vauvaa sitten edes joku selvä ihminen hoiti???

En tiedä vauvan hoitamisesta, kyseessä nettituttu, joka kertoilee näitä juttujaan aika avoimesti täällä internetin ihmeellisessä maailmassa.
Mua jotenkin korpeaa ihan mielettömästi se, että tämä samainen ihminen on valmis kovasanaisesti tuomitsemaan muiden ihmisten valinnat ja tekemiset ja silti itse käyttäytyy näin..

Alkuperäinen kirjoittaja että osaa ottaa aivoon:
Jokainen elää toki tyylillään, mutta minä henkilökohtaisesti en voi tajuta, miksi pitää juoda alkoholia ja sillä vielä ylpeillä, jos on huollettavana vastasyntynyt, alle kuukauden ikäinen vauva..

Pikkuisen on törkeä jätkä, oikeasti lähtiryyppäämään vaikka 2-viikkoinen hoidettavana! Munat vaan solmuun moisilta.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Pikkuisen on törkeä jätkä, oikeasti lähtiryyppäämään vaikka 2-viikkoinen hoidettavana! Munat vaan solmuun moisilta.

tässä on kyllä ihan nainen kyseessä

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:

tässä on kyllä ihan nainen kyseessä

no huh huh!

niin monet hommaa sen tenavan taloon vähä samallain ku koiran, lykätään se hoitoon vaan aina ku itellä tekee mieli viinaa. :( Silloin tällöin on totta kai ok, mutta kyllä pitää olla tärkeysjärjestys perseellään jos pitää pariviikkonenki jättää hoitajalle. Olkoonkin sitten vaikka isänsä kans mutta silti. Mulla on tässä tuttavapiirissä yks äiti joka teki saman, oli just 2vkoa synnytyksestä ekan kerran baarissa. Ja siitä lähtien kulkeneet isän kans vuorotellen, valehtelematta kerran tai kaks viikossa. Siis molemmat. Ja usein ovat yhtä aikaa. +että isä on töissä, äidillä on paaaljon muitakin kyseenalaisia harrastuksia, joka hiton päivä.

No eipä siinä, nyt siellä oli moka käyny.. saa nähdä seuraukset.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
niin monet hommaa sen tenavan taloon vähä samallain ku koiran, lykätään se hoitoon vaan aina ku itellä tekee mieli viinaa. :( Silloin tällöin on totta kai ok, mutta kyllä pitää olla tärkeysjärjestys perseellään jos pitää pariviikkonenki jättää hoitajalle. Olkoonkin sitten vaikka isänsä kans mutta silti. Mulla on tässä tuttavapiirissä yks äiti joka teki saman, oli just 2vkoa synnytyksestä ekan kerran baarissa. Ja siitä lähtien kulkeneet isän kans vuorotellen, valehtelematta kerran tai kaks viikossa. Siis molemmat. Ja usein ovat yhtä aikaa. +että isä on töissä, äidillä on paaaljon muitakin kyseenalaisia harrastuksia, joka hiton päivä.

No eipä siinä, nyt siellä oli moka käyny.. saa nähdä seuraukset.

Järkyttävää, miten ihmiset voi olla itsekkäitä..

Yhteistyössä