Ai,tätä kiukutelija

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mitä te teette,jos isompi ei anna mitään koskea pienelle?
Ei edes saa otta hänen lasi,eikä yhtään mitään,ei leluja...
Isompi lapsi voi huuta vaikka tunti,jos pienempi ei anna takaisin hänen tavara.Eli mitä tehdä,miten mä opetan,ei mulla onnistu vieläkin selittää kaikki hänelle,kun ei hän kuuntelee....

Lähiperheessä on sama tilanne, ei vaan mene isommalle perille että myös pienemmän pitää saada leikkiä samoilla leluilla. Isompi kyllä leikkii pienemmän leluilla mutta jos pienempi puuttuu hänen leluihin siitä tulee hirvee huuto. En oikein tiedä mikä siihen auttais. Sanominen ei ainakaan oo menny perille. Ehkä se on joku "omimisvaihe" mikä menee jossain vaiheessa ohi. Toivottavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Lähiperheessä on sama tilanne, ei vaan mene isommalle perille että myös pienemmän pitää saada leikkiä samoilla leluilla. Isompi kyllä leikkii pienemmän leluilla mutta jos pienempi puuttuu hänen leluihin siitä tulee hirvee huuto. En oikein tiedä mikä siihen auttais. Sanominen ei ainakaan oo menny perille. Ehkä se on joku "omimisvaihe" mikä menee jossain vaiheessa ohi. Toivottavasti.

Niin,toivottavasti,ainakin mä en jaksa kokoajan olla heidän välissä kuin idi...i,kun iso huuta ja pieni huuta ettei voi otta leluja ollenkaan,kyllä se vähän välillä ärsyttää :/

Alkuperäinen kirjoittaja MIE:
Kokeillaanpas kaikki olla reagoimatta näihin Savannan keksimiin satuihin. Katsotaan kauanko se jaksaa kun sitä ei kukaan huomaa.

Näähän on tuttuja juttuja sisarusten kesken että omitaan leluja. Miksi Savannan muksut ois poikkeus?

Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
yleensä se auttaa että keskittyy siihen perhe elämään ja lopettaa tämmöisen huomion hakemisen esim kaksplus palstalta.

Juu, ei tiedà onko huomionhakemista vai mità, mutta ei taida rouvalla olla paljon tekemistà....

Yhteistyössä