ai se Emilyn sai 15 päivää bannia möläytyksestään !

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
Nyt se idiootti on kirjottanu sinne et ei kuulemma oo sananvapautta ku ei saa ilmasta mielipidettä, kuin hää ei hyväksy raskaudenkeskeytystä edes jos lapsi on vammainen!!! :O Idari mikä idari. Oisko pitäny antaa lapsen sit kärsiä? Voi herranjestas, Kyse ei muutenkaan olut kyse vissiin mistänn abortista..
No ensinnäkin mä en tekisi raskaudenkeskeytystä jos lapsi olisi vammainen.
Lapsi vaan oli niin vakavasti sairas, että ei millään avulla olisi selvinnyt hengissä. Iso ero.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
No, eipä mitään uutta... Tietääkseni vaan ei ole ihan ok suoltaa näppikseltä ihan mitä tahansa.
muuten suaki! Niin, miltä kantilta asioit katsoo.. Itsekkin kommentoit kärkkäästi mun mielestä, joten tarkkaile näppistäs
Kyllä vaan =) Olin vaan yksi jonka mielestä ei ole ihmeellistä että terkka oli hiukan huolissaan. Minä en ole kyseistä ihmistä yksityisviesteillä pommittanut...
Laittoiko Emilyn sulle yksäriä?
 
iivi
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
Nyt se idiootti on kirjottanu sinne et ei kuulemma oo sananvapautta ku ei saa ilmasta mielipidettä, kuin hää ei hyväksy raskaudenkeskeytystä edes jos lapsi on vammainen!!! :O Idari mikä idari. Oisko pitäny antaa lapsen sit kärsiä? Voi herranjestas, Kyse ei muutenkaan olut kyse vissiin mistänn abortista..
No ensinnäkin mä en tekisi raskaudenkeskeytystä jos lapsi olisi vammainen.
Lapsi vaan oli niin vakavasti sairas, että ei millään avulla olisi selvinnyt hengissä. Iso ero.
 
vieras
Mä toivon, että kun Emilyn lukee tätä ketjua, ja näkee ihmisten tuohtumuksen, niin hän ymmärtää tehneensä väärin. Ja että hän jossain sydämensä sopukoissa tuntee edes pienenpienen katumuksen pistoksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä toivon, että kun Emilyn lukee tätä ketjua, ja näkee ihmisten tuohtumuksen, niin hän ymmärtää tehneensä väärin. Ja että hän jossain sydämensä sopukoissa tuntee edes pienenpienen katumuksen pistoksen.
Turha toivo
:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä toivon, että kun Emilyn lukee tätä ketjua, ja näkee ihmisten tuohtumuksen, niin hän ymmärtää tehneensä väärin. Ja että hän jossain sydämensä sopukoissa tuntee edes pienenpienen katumuksen pistoksen.
älä unta näe.
siellä se *haukottelee* ja pyörittelee silmiään palstamammoille :D

varmaan vituttaa kun ei pääse kommentoimaan mitään :snotty:
 
Hohhoi
Tekopyhiä akkoja! Kyllä on niin perseennuolentaa nikistä riippuen! Mm. Vispilä on suoltanut sellasta sontaa emilynille ja kööri vaan taputtanut vispilää päähän! Nyt ämmät joukolla taas emilynin kimpussa, vaikka jokaiselta teiltä livahtaa mitä sattuu!
 
vieras
Emilyn muuten kirjoittaa myös profiilissaan, että "kannattaa muuten aina uskoa palstan versio siitä mitä kukakin kirjoitti ja mitä ei". No minä luin ketjun ennen sen poistamista ja näin omin silmin, että tässä ketjussa on referoitu viestit juuri niin kuin ne siinä alkuperäisessä ketjussa olivat.
 
Hohhoi
Tekopyhiä akkoja! Kyllä on niin perseennuolentaa nikistä riippuen! Mm. Vispilä on suoltanut sellasta sontaa emilynille ja kööri vaan taputtanut vispilää päähän! Nyt ämmät joukolla taas emilynin kimpussa, vaikka jokaiselta teiltä livahtaa mitä sattuu!
 
vieras
Mä en asiaan sen enempää kantaa otakun sanon vaan sen et
mielipiteet voi ilmaista monella eri tapaa. Vaikka olis mitä mieltä asiasta niin sen voi esittää asiallisesti.Se että uskaltaa räkyttää ja hyppiä toisten silmille sen kummemin ajattelematta niin on todella epäkohteliasta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä