Ai ristus että mua voi kyrsiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Mulla oli tänään ihan hirvittävän paska päivä töissä. Ensinnäkin olin sellaisella puolella, missä en yleensä ole, se jo pelkilteen ärsytti. Toiseksi, mulla oli työpari, joka yksinkertaisesti inhoaa mua. Kolmanneksi, sain tehdä ihan kaikki perkeleen hommat itse, ilman apua. Mun työpari oli jäämässä lomalle, jonka aloitti jo ilmeisesti tänään aamusta.
Ihan tosissaan sain yksin hoitaa kaikki todella raskaat potilaat, jotka normaalisti hoidetaan pareittain. Se mun pari ei vaan perkele tullut auttamaan vaikka kuinka pyysin.
Kehtas vielä koko ajan käskyttää millon mitäkin. Lopuksi se sanoi "etkö tiedä xxx, että sun töihisi kuuluu kammata potilaan hiukset". Kerroin etten ollut vielä ehtinyt. Ystävällisesti rouva alkoi minulle huutamaan että "perushoitoon kuuluu hiusten kampaaminen, mene tekemään". Mun teki mieli alkaa itkeä, mutta sainkin kevyen primitiivireaktion. Sanoin sille, että "kuule xxx, jos sä olisit auttanut mua yhtään noissa aamupesuissa, niin ehkä ne hiuksetkin olisi tullut kammattua".
Sitten tämä mun työpari oli käynyt osastonhoitajalle kertomassa, ettei enää ikinä aio tehdä mun kanssa töitä, koska mä olen niin kauhean ilkeä hänelle, vaikka hänellä alkaakin loma.

Saaaaaaakelin perrrrkele mä olen vieläkin aivan räjähtämäisilläni |O |O

Kiva kun 1 henkilö myrkyttää koko työpaikan hengen.

www.mol.fi

Alkuperäinen kirjoittaja halaus:
kurjaa. tee niinku minä sanoin esimiehelleni että joko minälähden tai hän lähtee ja minä sain jäädä, vähän samanlainen tilanne kun sinulla.

Tää ihminen jää suht pian eläkkeelle.

Luojan KIITOS siitä.

ihan hyvä että vastasit kuin metsä huusi. mä oon tehny joskus samoin ja työskenneltiin vielä sen jälkeen 5 vuotta samassa työpaikassa - onneksi pääsin yhteenoton jälkeen eri vuoroon kuin juuri tuollainen samanlainen tapaus kuin sinullakin on.

Yhteistyössä