Ai PRKL että mua osaa sitten just nyt sapettaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jotkut on puhunu siitä, että kerää ite paskat pusiin, ja vie omistajalle.
No eihän se kannata!

kannattaa mieluummin ottaa ne paskat vaikka lapioon ja kiikuttaa sillä ne sinne omistajan pihaan.
Mutta heittää ne paskat siihen niin voimalla, että omistaja joutuu niitä jo lastan kanssa raapiin siitä maasta x)

Ja sit kannattaa vielä huutaa, että anti olla vika kerta, kun paskatatte meidän portin pieleen, tai seuraavaks noi paskat on talon seinässä..
eiköhän luulis jo ymmärtävän yksän :D

Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
jotkut on puhunu siitä, että kerää ite paskat pusiin, ja vie omistajalle.
No eihän se kannata!

kannattaa mieluummin ottaa ne paskat vaikka lapioon ja kiikuttaa sillä ne sinne omistajan pihaan.
Mutta heittää ne paskat siihen niin voimalla, että omistaja joutuu niitä jo lastan kanssa raapiin siitä maasta x)

Ja sit kannattaa vielä huutaa, että anti olla vika kerta, kun paskatatte meidän portin pieleen, tai seuraavaks noi paskat on talon seinässä..
eiköhän luulis jo ymmärtävän yksän :D

Jahas jahas,tänne oli tullu lissää hyviä neuvoja! :D
Kuule arvaa oonko ollu aikeissa tehä tuonki?!
Tänään aamulla kun lähettiin lasten kanssa puistoon,niin tuossa mamma ulkoilutti sellasta valkosta karvapalloo,niin mun hoitolapset siinä sitte puhelee "haukku,hau hau!!"
Niin tää täti siinä sitte polleena että "niiiin,eikö vaa ookkin niiiiiiiin sulonen tää mun fifi?Eikö!!!"
Ja tää kyseinen fifi siinä sit pissii samalla naapurin autonrenkaaseen.
Tokasin mammalle,että söpöys loppuu just eikä melkein tohon meiän portinpieleen.Oli meinaan sama mammeli,joka tossa usein näkyy niitä kikkareita jättävän korjamatta....

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Jälleen ja taas kerran sama juttu!!!!! |O |O
e045.gif

Tää meidän katu on sellanen tosi hiljainen,että autoliikennettä on tosi vähän,kun ei oo "läpikulkua".
Jo talvesta asti,kun tässä on asuttu,on ollu sama ongelma.
KOIRANPASKATTAJAT!!!!!!

Äsken taas kun oltiin lasten kanssa pihalla,kolme koiraa sonnatettiin tohon n 50m:n matkalle kaikki!!Ja YKSIKÄÄN ei vaivautunu korjaamaan niitä jätöksiä.Ja tossa 200m:n päässä ois jopa se kakkaroskiskin,etteivät voi edes sen puuttumiseen vedota.Meillä isäntä kyllä joka kerta kun näkee,niin huomauttaa aika "napakastikin" asiasta.Mutta nää ihmiset lähinnä suuttuu yleensä asiasta huomautettessa.

Khdenviikon sisällä olen valehtelematta 50 kertaa saanut putsata hoitolasten kenkiä kun kävellään puistoon ja niitä kasoja on tosiaan tossa aivan tajuton määrä!!!!!
Mulla pimahtaa siis oikeesti kohta niin paljon,että kerään ne tuotokset pussiin ja kipaisen ne jokaisen omistajansa postilaatikkoon!!!!!!!!!!!!
g015.gif

toi on tosi ärsyttävää et toisen nurkille antaa tehdä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja sajaniemi:
Jälleen ja taas kerran sama juttu!!!!! |O |O
e045.gif

Tää meidän katu on sellanen tosi hiljainen,että autoliikennettä on tosi vähän,kun ei oo "läpikulkua".
Jo talvesta asti,kun tässä on asuttu,on ollu sama ongelma.
KOIRANPASKATTAJAT!!!!!!

Äsken taas kun oltiin lasten kanssa pihalla,kolme koiraa sonnatettiin tohon n 50m:n matkalle kaikki!!Ja YKSIKÄÄN ei vaivautunu korjaamaan niitä jätöksiä.Ja tossa 200m:n päässä ois jopa se kakkaroskiskin,etteivät voi edes sen puuttumiseen vedota.Meillä isäntä kyllä joka kerta kun näkee,niin huomauttaa aika "napakastikin" asiasta.Mutta nää ihmiset lähinnä suuttuu yleensä asiasta huomautettessa.

Khdenviikon sisällä olen valehtelematta 50 kertaa saanut putsata hoitolasten kenkiä kun kävellään puistoon ja niitä kasoja on tosiaan tossa aivan tajuton määrä!!!!!
Mulla pimahtaa siis oikeesti kohta niin paljon,että kerään ne tuotokset pussiin ja kipaisen ne jokaisen omistajansa postilaatikkoon!!!!!!!!!!!!
g015.gif

toi on tosi ärsyttävää et toisen nurkille antaa tehdä :kieh:

No eikä siin mittää,vaiks kuin nurkille antais paskoo,mut kun korjais jumalavita poies kans!!!!Mutta eipä oo sattunu mun silmiin vielä yhtäkään korjaajaa...

Mie olen huomannut että vaikka kerään koiran jätökset niin siltikin saan vihaisia katseita perään..mikähän idea tässä on? :| :ashamed:

Nyt kun muutettiin taajamaan ja paskatan koiran metsässä niin voin myöntää etten kerää kakkoja. Keskusta-alueella se oli ihan selvä juttu että pussi on taskunpohjalla..

Alkuperäinen kirjoittaja Timotei:
No meillä ne koirat käytettiin talvella meidän hiekkalaatikon päällä,arvatkaapas missä ne jätökset oli sit,kun lumet suli.Vaikkakin niitä siivottiin pitkin talvea :kieh:

MSN-Emoticon-angry-158.gif

Jep,saatan villin veikkauksen heittää,että lasten haalareitten persauksissa/kengänpohjissa..?
Aika mielenkiintonen projekti muuten saaha ne sonnat kunnolla vaatteista irtoomaan...

Alkuperäinen kirjoittaja MultiMamma:
Mie olen huomannut että vaikka kerään koiran jätökset niin siltikin saan vihaisia katseita perään..mikähän idea tässä on? :| :ashamed:

Nyt kun muutettiin taajamaan ja paskatan koiran metsässä niin voin myöntää etten kerää kakkoja. Keskusta-alueella se oli ihan selvä juttu että pussi on taskunpohjalla..

Arvatenpa juurikin sen takia,että olet potentiaalinen "ei-kerääjä",se kun tuntuu olevan rikollisen yleistä,että niitä paskoja ei kerätä...Yleisempää taatusti ainakin täällä,kuin se,että ne pois kerättäisiin.

Arvatenpa juurikin sen takia,että olet potentiaalinen "ei-kerääjä",se kun tuntuu olevan rikollisen yleistä,että niitä paskoja ei kerätä...Yleisempää taatusti ainakin täällä,kuin se,että ne pois kerättäisiin.

Siis minä tarkoitan silloinkin kun nähdään että kerään ne jätökset..mulkoillaan siitä huolimatta..musta se on aika outoa että pitää tavallaan hävetä sitäkin että kerää kakat.

Mutta muuten,sulle ihan ystävällismielisen kyssärin tästä heitän (sie kun olet kunniallinen koirankakankerääjä :laugh: ;) )
Että miten on,kun menet sinne mettään,niin jos astut siellä vaikka edellisen päivän jätökseen,niin sadatteletko?
Ei sillä,en kommentoi muuten tohon asiaan,mutta ihan oikeesti kiinnostaa. :D

Siis minä tarkoitan silloinkin kun nähdään että kerään ne jätökset..mulkoillaan siitä huolimatta..musta se on aika outoa että pitää tavallaan hävetä sitäkin että kerää kakat.

No mie en taatusti mulkoilis!!!!Saattasin jopa tulla kädestä pitäen kiittämään itseni ja lasten puolesta!Kaffetkin saattasin tarjota ;)
Että jos samalta kylältä ollaa,elä ihmettele jos joku keräilysi jälkeen huhuilee sumpille toiminnastasi ilahtuneena!! :flower:

Todennäköisesti sadattelen,ei vaan ole sattunut vielä kengänpohjaan :whistle:
Niitä paskoja nyt on vähän hankalampi sieltä ojanpohjalta pitkästä ruohikosta keräillä..toki mahdollista mutta en minäkään niin kunniallinen ole :laugh:

No mie en taatusti mulkoilis!!!!Saattasin jopa tulla kädestä pitäen kiittämään itseni ja lasten puolesta!Kaffetkin saattasin tarjota ;)
Että jos samalta kylältä ollaa,elä ihmettele jos joku keräilysi jälkeen huhuilee sumpille toiminnastasi ilahtuneena!! :flower:

Oi ihanaa!Tulen mielelläni kahville :D

Todennäköisesti sadattelen,ei vaan ole sattunut vielä kengänpohjaan :whistle:
Niitä paskoja nyt on vähän hankalampi sieltä ojanpohjalta pitkästä ruohikosta keräillä..toki mahdollista mutta en minäkään niin kunniallinen ole :laugh:

Okkei,ja kiitokset sulle vastauksesta :) !

Oi ihanaa!Tulen mielelläni kahville :D

Asia sovittu *kirmaa ehtoolla passiin tohon autotallin nurkalle,josko vaikka ihme tapahtuis*
Mutta lupaathan dumpata sen kakipussin eka tohon roskikseen,jookojooko..? ;) :D

mikähän siinä on niin hankalaa noukkia ne p*skat sieltä maasta?
onko se se kyykistymis vaihe, vai se nousu vaihe, vai se että ei saa paljain käsin sitä tehä?

siinähän on se että jos ei halua kumihanskoja ja pussia käyttää, niin kyllä ne saa paljain käsinki noukkia mut se ei oo sosiaalisesti suotavaa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mikähän siinä on niin hankalaa noukkia ne p*skat sieltä maasta?
onko se se kyykistymis vaihe, vai se nousu vaihe, vai se että ei saa paljain käsin sitä tehä?

siinähän on se että jos ei halua kumihanskoja ja pussia käyttää, niin kyllä ne saa paljain käsinki noukkia mut se ei oo sosiaalisesti suotavaa. :whistle:

No mä olen tätä pienessä mielessäni useinkin ajatellu..Kun enempi mua ainakin nolottais j kauhistuttais se kun joku tulis vaahtoomaan siitä siivoomatta jättämisestä!!!Ja ei luulis olevan vaikee se pussi pitää siel megessä kun lenkille lähtee...

Tosta paskaonkelmasta pääse helposti eroon sillain, että säästää kaikki lasten sontavaipat (siis jos nyt sattuu olemaan vaippaikäisiä). Kerää ne vaikka pussiin ulko-oven pieleen, siitä saa helposti ja nopeasti otettua yhen köntin ja kipattua koiran paskattajan portaille. :)

Tää vinkki on muutaman kerran kokeiltu ja hyväksi havaittu. Kaiken lisäksi se ei maksa paljoa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Tosta paskaonkelmasta pääse helposti eroon sillain, että säästää kaikki lasten sontavaipat (siis jos nyt sattuu olemaan vaippaikäisiä). Kerää ne vaikka pussiin ulko-oven pieleen, siitä saa helposti ja nopeasti otettua yhen köntin ja kipattua koiran paskattajan portaille. :)

Tää vinkki on muutaman kerran kokeiltu ja hyväksi havaittu. Kaiken lisäksi se ei maksa paljoa ;)

Perskules kun ei oo enää vaippakansaa,no paitti hoitolapsissa kyllä!!!Mut aika rajuu alkaa säilyttään tossa sontakassia :laugh: :laugh:
Olis kyllä aika mielenkiintosia ilmeitä varmaan,kun alkais sataa paskaa niskaan,kirjaimellisesti!! :laugh:

Yhteistyössä