Ai PRKL että mua osaa sitten just nyt sapettaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lasisilmä

Aktiivinen jäsen
04.01.2005
4 619
0
36
Jälleen ja taas kerran sama juttu!!!!! |O |O
e045.gif

Tää meidän katu on sellanen tosi hiljainen,että autoliikennettä on tosi vähän,kun ei oo "läpikulkua".
Jo talvesta asti,kun tässä on asuttu,on ollu sama ongelma.
KOIRANPASKATTAJAT!!!!!!

Äsken taas kun oltiin lasten kanssa pihalla,kolme koiraa sonnatettiin tohon n 50m:n matkalle kaikki!!Ja YKSIKÄÄN ei vaivautunu korjaamaan niitä jätöksiä.Ja tossa 200m:n päässä ois jopa se kakkaroskiskin,etteivät voi edes sen puuttumiseen vedota.Meillä isäntä kyllä joka kerta kun näkee,niin huomauttaa aika "napakastikin" asiasta.Mutta nää ihmiset lähinnä suuttuu yleensä asiasta huomautettessa.

Khdenviikon sisällä olen valehtelematta 50 kertaa saanut putsata hoitolasten kenkiä kun kävellään puistoon ja niitä kasoja on tosiaan tossa aivan tajuton määrä!!!!!
Mulla pimahtaa siis oikeesti kohta niin paljon,että kerään ne tuotokset pussiin ja kipaisen ne jokaisen omistajansa postilaatikkoon!!!!!!!!!!!!
g015.gif

Mä kannoin yhet paskat omistajalle takasin kun anto tehä meidän portille =)

Ja sitten viel haukuin pystyyn B) eipä ole kasoja näkyny portilla.

Puhut asiaa. Olen usein rattaista ja hoitolasten kengistä kaapinu koirien jätöksiä :snotty:

Sama vaiva täällä päin. Minä olenkin varsinaisen koiranvihaajan maineessa, kun olen aika monelle koiranomistajalle, joka on meidän tontille koiransa antanut paskantaa, asiasta sanonut.

tiedän tunteen.meijen naapuri rivaris on yks emäntä jolla oli tapana paskattaa kahta koiraansa tähän meijen rivarin kohalle,mut loppu sekin kun mie menin ain pihalle tuijottamaan sitä eukkoo kun se tuli koirien kaa ja kyl sille sanottiinkin siitä.nykyään lähtee ihan eri suuntaa paskattamaan.
tosi moni paskattaa koiriaan tähän meijen kohalle ja jättää korjaamatta ja yleensäkin on ällöttävää kun kaikki pyörätien reunat ja ihan pyörätiellekin kun annetaan paskantaa,ei ymmärrä.
se että mie olen ihan itte koira ihminen,meillä on koira ja aina kun lenkille lähetään otetaan niitä pusseja mukaan ja korjataan jätökset pois.ei se ole iso homma kulkee sen pussin kaa.

No kun mä en todellakaan oo mikään koiranvihaajakaan,kun itelläkin on ollu kolme..Mutta on se ny juma***ta kun sitä moppee ei voi vaikka opettaa sontimaan eka sinne omalle kotopihalle ennen sitä lenkkiä (näin meillä tehtiin ja kivasti toimi) ja silti vois sitä kakkapussia kuljettaa taskussa.Se ei paljoo siel taskussa paina!!!!

Minä kerran,kun sellanen teinityttö paskatti sellasta hevosenkokoista koiraa tossa meiän edessä,ja tyynesti jätti sen kuuden kilon kasan sinne,niin huikkasin et etkö aio korjata noita..???
Tyttö siihen,että no voihan hitsi kun mulla ei oo pussii nyt mukana..hitsin hitsi...
Minä ojensin tyynesti pussin,ja likka oli aika hupaisa näky kun se yökkien poimi niitä kasoja sinne pussiin :laugh: :laugh:

Että eipä ollu kokemusta varmaan siitä puuhasta aiemmin...Mutta eipä oo näkyny enää ainakaan tossa sonnituttamassa koiraansa.
Isäntä sano et hän menee kohta ritsan kans tohon puskaan ja livauttaa joka paskottajaa persuksille!!!*joo,vitsi vitsi,sehän on LAITONTA!!!* :o

Ny mää en ennää tiärä itkiskö vai nauraisko?
Hain äsken junnun tosta puistosta,niin kun ei ollu autoo pihalla eikä kukaan muutenkaan täs omalla pihalla,niin joku ennen näkemätön ihminen jutteli toisen koirankusettajan kanssa tos meiän pihatien edessä.Ja koira kustalurutti meiän roskiksen kylkee ihan tyynenä,ja siis roskis on meiän PIHALLA!!Ei siis ees missään portin ulkopuolla,vaan tossa autotallin vieressä pihallamme!!!!!

Katkes juu kamelinselkä...Ei voi mittää..Annoin tulla niin että raikas :ashamed:
Täti vaan tuumas,että no imeytyyhän se pisu sinne maahan!!!Voi elämän kevät....Mää en kohta jaksa..tää tuntuu jo aika uskomattomalta,mutta musta toi oli jo jotenkin loukkaavaa..että ihmisten pihalle annetaan otusten ulostaa,ja ei edes pahoitella..
Sanokaa ny hyvät ihmiset mitä täs vois alkaa tekeen???

No siis jumalauta etten paremmin sanois :o Joo, kyllä vissiin tehokkain keino taitas olla seurata mihin torppaan paskattajat koirineen menevät ja kiikuttaa paskat etuoven eteen. Kun ei suomen kieli näemmä mene jakeluun |O Uskon että veetuttaa, ketäpä ei? Missä näitä vatipäitä sikiää...

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
No siis jumalauta etten paremmin sanois :o Joo, kyllä vissiin tehokkain keino taitas olla seurata mihin torppaan paskattajat koirineen menevät ja kiikuttaa paskat etuoven eteen. Kun ei suomen kieli näemmä mene jakeluun |O Uskon että veetuttaa, ketäpä ei? Missä näitä vatipäitä sikiää...

Vai oisko tehokkaampaa,jos menisin ite kyykiin noitten paskattajien portinpieliin,siis vääntään ihan rehelliset tortut sinne!Helevattu ku ois pokkaa!!!!
Ja näitä vatipäitä ainaki tuntuu pakkautuneen tänne Jokkis-cityyn...

Meilläkin on koira ja silti en ymmärrä niitä jotka antavat koirien paskoa mihin sattuu. Pistää sapettamaan kun niitä pitää varoa kun kävelee ihan keskellä tietäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
mä en ole suoraansanottuna ikuna nähny, että ykskään koiranomistaja ois ne puppensa jätökset korjannu tuolla :/ :headwall:

No jos ihan totta puhutaan,niin enpäs ole mäkään nähnyt yhtä ainutta kakannoukkijaa,ainakaan tässä meiän lähistöllä..
Mutta miepä taijan alkaa sellaseks!Ja todellakin kiikutan ne paskat nätisti pussissa oikeille omistajilleen!!!!!
Tai no joo,olen mä nähny noukkijoita:mun omat- ja hoitolapset!!!Ne aika kätsästi noukkii niitä kenänpohjiinsa,ja rattaidenpyöristäkin saa ihan kunnon keräilimet...

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
:o :o :o |O
No ihan varmasti vituttaa. :hug:

Ja ny jotenki niin lujjaa,ettei ikinä ennen! :headwall:
Mutta joku jos keksii mitä vois tehä,niin avoimena otan ideoita vastaan!!! :whistle:

Vuokraa tai tekaise joku koiraa/karhua muistuttava karvainen kokovartalopuku itsellesi. Leikkaa takamuksen kohdalle reikä (aika suuri), pue se päällesi (älä laita alushousuja!) ja sitten vaan sinne paskattajien portinpieleen... Ja väännä niin kauan että varmasti huomaavat... B)

Vai oisko tehokkaampaa,jos menisin ite kyykiin noitten paskattajien portinpieliin,siis vääntään ihan rehelliset tortut sinne!Helevattu ku ois pokkaa!!!!

Tässä on kyllä ideaa. Ei kyllä ymmärrä, kun pienellä kaupunkialueella, jossa pieniä tontteja, joka talossa on koira, ja ihmiset kuljettavat samoja polkuja, ja antavat paskoa. Sitä pas.kaa on mielettömät määrät joka paikka täynnä. Koira on niin yleinen lemmikki. En vihaa koiria, ja omat lapset rakastavat kaikkia eläimiä, mutta inhottavaa se pas.ka kengänpohjissa. Ja kun tosiaan vähintän joka toisessa talosa on koira, ja jos joka toinen antaa pas.koa tuohon pólulle, jota käyttää 30 koiranomistajaa... siis ihan käsittämätöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja koira:
Meilläkin on koira ja silti en ymmärrä niitä jotka antavat koirien paskoa mihin sattuu. Pistää sapettamaan kun niitä pitää varoa kun kävelee ihan keskellä tietäkin.

Joo,ja itellänikin on ollut kolmekin kappaletta.
Mua jo sekin sapettaa,että ainakin täällä suurin osa koiranomistajista on näitä paskandumppaajia.Ne kun saa tuon yleisen mielipiteen aikas nopsaan kääntyyn tonne negatiivisen puolelle kaikkia koiranomistajia vastaan..

Yhelläkin akalla on viis Whippettiä yhtäaikaa lenkillä mukana,ja lässyttää kävellessään niille ku lapsille,toruu ja komentaa.Ja sitte tää vastuuntuntoinen koiranomistaja kuitenkin paskattaa jokaisen niistä tän kdun varrelle,eikä ikinä oo niitä kasoja pois korjannu.

Mutta joku jos keksii mitä vois tehä,niin avoimena otan ideoita vastaan!!! :whistle:

Vuokraa tai tekaise joku koiraa/karhua muistuttava karvainen kokovartalopuku itsellesi. Leikkaa takamuksen kohdalle reikä (aika suuri), pue se päällesi (älä laita alushousuja!) ja sitten vaan sinne paskattajien portinpieleen... Ja väännä niin kauan että varmasti huomaavat... B)

*repsistä keikka!!!*
Oikeesti!!!!Mää kuvittelen itteni tonne portinpieleen sontimaan *EIKÄ!!!!*

No voi herranjestas, toihan on ihan uskomatonta. Ja mä olen jo menettänyt hermoni, kun olen korjannut kolmet koiranpaskat viimesen kuukauden aikana meidän portin pielestä! :ashamed: Siinä on vielä meidän toinen auto parkissa, niin joku tyynen rauhallisesti paskattaa koiraansa auton renkaan viereen. Kun joskus saisin sen tollon kiikkiin, niin... :kieh: Voitte uskoa, että mulkoilen kaikkia koirankusettajia siihen malliin, että onkohan se toi vai toi... Ja voin tunnustaa, en ole erityisen eläinrakas yleensäkään.

Täti vaan tuumas,että no imeytyyhän se pisu sinne maahan!!!

Onkohan se sama tätsä kun oli samaan aikaan uimarannalla meidän kanssa jokunen viikko sitten...Tuli kusettamaan lapset ihan meidän viltin viereen, siis etäisyyttä oli alle metri :o . Kun mä karjaisin sille että mitä viddua, niin täti piipitti että imeytyyhän se pissa. Mä sanoin että viddu joo, niin imeytyykin, joten mikset kuseta niitä kakaroitas OMAN vilttisi ja pyyhkeesi viereen????? |O

*repsistä keikka!!!*

Pitää muistaa myös asiaankuuluvat äännähdykset. Eikä tarvitse häpeillä, kun ei sua kukaan tunne kun oot koirana :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tässä on kyllä ideaa. Ei kyllä ymmärrä, kun pienellä kaupunkialueella, jossa pieniä tontteja, joka talossa on koira, ja ihmiset kuljettavat samoja polkuja, ja antavat paskoa. Sitä pas.kaa on mielettömät määrät joka paikka täynnä. Koira on niin yleinen lemmikki. En vihaa koiria, ja omat lapset rakastavat kaikkia eläimiä, mutta inhottavaa se pas.ka kengänpohjissa. Ja kun tosiaan vähintän joka toisessa talosa on koira, ja jos joka toinen antaa pas.koa tuohon pólulle, jota käyttää 30 koiranomistajaa... siis ihan käsittämätöntä.

Joo just näin!
Ja mä tottapuhuakseni kerran ehtoolla aika myöhään tossa käväsin sellaset n. kymmenet kasat tosta kadunvarrelta vippailemas enempi tohon asfaltille,ja aamulla kun hain kuuden jälkeen lehtee laatikosta,niin sain maailman parhaat naurut,kun yks paskattaja manas kun oli astunu kunnon kikkareeseen.Sit se viel mussulleen leperteli,että "voi älä Pike sä nyt astu siihen,ettei jouduta tassupyykille enää" :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja laiskamatolöhöäjä:
No voi herranjestas, toihan on ihan uskomatonta. Ja mä olen jo menettänyt hermoni, kun olen korjannut kolmet koiranpaskat viimesen kuukauden aikana meidän portin pielestä! :ashamed: Siinä on vielä meidän toinen auto parkissa, niin joku tyynen rauhallisesti paskattaa koiraansa auton renkaan viereen. Kun joskus saisin sen tollon kiikkiin, niin... :kieh: Voitte uskoa, että mulkoilen kaikkia koirankusettajia siihen malliin, että onkohan se toi vai toi... Ja voin tunnustaa, en ole erityisen eläinrakas yleensäkään.

Juu,sehän se "hauskaa" onkin,kun kukaan ei oikeesti usko mikä määrä noita siivottomia paskottajia tässä liikkuu!
Ja suuri osa ei oo moksiskaan vaikka kuin pahasti mulkoilisit!!*arrghh!!*

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Täti vaan tuumas,että no imeytyyhän se pisu sinne maahan!!!

Onkohan se sama tätsä kun oli samaan aikaan uimarannalla meidän kanssa jokunen viikko sitten...Tuli kusettamaan lapset ihan meidän viltin viereen, siis etäisyyttä oli alle metri :o . Kun mä karjaisin sille että mitä viddua, niin täti piipitti että imeytyyhän se pissa. Mä sanoin että viddu joo, niin imeytyykin, joten mikset kuseta niitä kakaroitas OMAN vilttisi ja pyyhkeesi viereen????? |O

Ou gaad!!!!!Eihän sinne uimarannalle ees sais niitä lapsia oikeestaan pisutella!!Eikös melki kaikissa yleisissä rannoissa jo oo jonkunnäköset veskitkin!!Joo,oisin reagoinu ihan samalla tavalla!!

*repsistä keikka!!!*

Pitää muistaa myös asiaankuuluvat äännähdykset. Eikä tarvitse häpeillä, kun ei sua kukaan tunne kun oot koirana :saint:

*muahhahahahahaaa*Oikesti,ukko tuli jo makkarista kurkkiin,et mikä mulle tuli!!Kohtsillään aattelin lähtee tonne ruikkiin,oisko ton pikkusällin Turtles-rooliasu uskottava?Takuuhuomioarvo ois ainakin!!Meinaan kukaan ei voi olla huomaamatta portinpileen paskovaa teini-ikäistä mutantti ninjakilpikonnaa!!!Et tiedätte sit kuka ja miksi on kyseessä,kun olen kymppiuutisten loppukevennyksenä tai iltalehdissä!!

Yhteistyössä