Ai,pääkoppa räjähtä,sanokaa jotain edes??:(

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Eli kun mä tilasin kampamoon tekemään hiuspidennystä niin maksoin ennakko maksu,mutta,en ole nähnyt hiuksia ollenkaan,kampaja sanoi että mä tulen valitsemaan sitten,eli en tiedä edes mikä väri heillä löytyy,hitto
Niin kun mä eilen soitin hän sanoi ettei voi saada rahaa takaisn,siis minkä takia jos en ole nähnyt hiuksia ja mulla on kuiti ja miks en voi peruta ollenkaan????oi saada rahaa takaisin jos en edes tiedä mitä he laitavat pää
Ongelmaana on se kun mä tyhmä varasin jo ajan yhdelle toiselle joka tekee 2kerta halvempi sekä pidempi ja aidot hiukset kans,niin hän tilasi jo niitä hiuksi ulkomailta sinne mä olen jopa varma että mun piti maksaa ja hän sanoinkin että pakko tuoda tänään rahaa..
Eli mitä mä teen sanokaa jotian,miks kampamolta en voi saada rahaa takaisin jos en edes tiedä mitä he laitavat päähään edes :kieh:

toivottavasti ne hiukset joita tilas ulkomailta ei oo mitään esim. thaimaasta tilattuja aitoja hiuksia. mulla oli sellaiset pidennykset ja se hiuslaatu on jotain aivan kamalaa. on niin sellasta karkeeta ja takkuuntuvaa ja erilaista muutoinkin kuin perussuomalainen hius on ( joo tiedän et ap ei oo perussuomalai mut enivei.. )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toivottavasti ne hiukset joita tilas ulkomailta ei oo mitään esim. thaimaasta tilattuja aitoja hiuksia. mulla oli sellaiset pidennykset ja se hiuslaatu on jotain aivan kamalaa. on niin sellasta karkeeta ja takkuuntuvaa ja erilaista muutoinkin kuin perussuomalainen hius on ( joo tiedän et ap ei oo perussuomalai mut enivei.. )

ne on tanskasta jos nyt muistan oikein

Jospa kampaaja on tilannu tolla sun rahalla niit hiuksia?
Soita uudestaan kampaajalle ja sano et tarvittaessa otat kuluttaja -asiamieheen yhteyden! eihän kukaan nyt tyhjästä maksa!

joo, näistähän kannattais ottaa selvää etukäteen et miten sitoo.. kampaaja esim. voi pitää etumaksun siksi, että jos perut kovinkin lähellä varaamaasi aikaa, voi olla että kampaaja ei saa ketään toista asiakasta sun ajallesi ja tappiota siis tulee siinä mielessä. hiustenpidennys on vielä kauan aikaa vievää hommaa.

siis miksi menit tilaamaan uuden ajan toisesta paikasta? kun tiesit jo etukäteen ettet tule saamaan rahoja takasin niin tiesit myös sen ettei se toinen paikka tule sen takia yhtään sen halvemmaksi. tässäkohtaa minusta ihan turhaa rahantuhlausta. miksi tästäkin piti tehdä niin vaikeeta? olisit vaan menny sinne missä sulla alunperin oli se aika,sen verran hinnakasta että eiköhän se ihan laatutavaraa ole =)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
siis miksi menit tilaamaan uuden ajan toisesta paikasta? kun tiesit jo etukäteen ettet tule saamaan rahoja takasin niin tiesit myös sen ettei se toinen paikka tule sen takia yhtään sen halvemmaksi. tässäkohtaa minusta ihan turhaa rahantuhlausta. miksi tästäkin piti tehdä niin vaikeeta? olisit vaan menny sinne missä sulla alunperin oli se aika,sen verran hinnakasta että eiköhän se ihan laatutavaraa ole =)

juu mut mies sanoi että varmasti saat,kun mä tulin ja maksoin vaan enkä nähnyt ollenkaan hiuksia ja he sanoivat että kun tuut tekemään niin valitset iste

Täällä päin on aika monessakin kampaamossa varausmaksu hiustenpidennyksiin ja kuiturastoihin. Kai siksi, että kampaaja joutuu varaamaan useamman tunnin yhdelle asiakkaalle ja jos asiakas peruukin, niin ei jää ihan tyhjille siltä ajalta.

Kyllä on oikeus pitää ennakkomaksu varatusta ajasta. Yleensä kampaajat ei tee tota koska siinä samalla menettää pysyvästi asiakkaan, mutta joutuvat noissa pitempiä aikoja varatessa tekemään (esim. hääkampaus), koska se peruminen johtaa tulonmenetyksiin.

Ennakkomaksun idea on siinä että se maksetaan ennakkoon, ei saa takasin. Kyllähän jopa terveyskeskukset on alkanu maksattaa käyttämättä jääneistä ajoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mutta aika he voivat vaihta,en tajua koko homma :ashamed:

Totta kai voivat halutessaan, jos jokin toinen aika sopii. Eihän siinä mitään tulonmenetystä tapahdu. Silloin saadaan täytettyä joku toinen tyhjänä ollut aika.

mä en edelleenkään tajunnu mikä se kamala ongelma on? sekö ettet nähny niitä hiuksia sillon ikaa varatessa? se,että ne sano että katotaan sitten kun tulet paikanpäälle? ehkä se tarkottaa tosiaan sitä että siellä on paljon niitä hiuksia,ei tartte tilata mistään. en mä usko että sulle 600eurolla pistettäis päähän mitä sattuu =)

Olisit silloin alunperin sanonut, että haluat nähdä ne hiukset, ennen kuin varaat ajan.. Ja kannattiko välttämättä mennä varaamaan toisesta paikasta aikaa ennen kun olet selvittänyt sen edellisen kanssa, että voiko perua/saada rahat takaisin :whistle:

Kyllä mäkin maksoin ennakon hääkampauksesta, enkä ois saanu takasin jos oisin perunu. Siinähän ei yhtenä lauantaiaamuna kerkee laittaa kun yhden, max. kaks morsianta, joten jos peruu niin siinä on vaikee saada viime tipassa uutta tilalle. Ymmärrän ihan hyvin.

Yhteistyössä