Ai niin, miehän pelkään pimmeetä :O

Juures Suikale

Aktiivinen jäsen
31.05.2007
2 905
1
36
Tässä istuskelin niin lokoisasti yssikseni. Mies viettämässä poikain iltoo kaukana, kaukana. Tyttönen ja kolliherra veteleevät sikkeitä. Yhtäkkiä venyttelin ja meinasin huokasta, että on tämä elämä ihanata. Vaan sittenpä mie muistin ne! MURRRHAMIEHET!

Mikä hiivatti se on, että tämmöinen ihan tavallinen kolmekymppinen jaksaa pelätä aina vaan, vuodesta toiseen yksin ollessaan (onneksi vain iltaisin, pimmeellä )?! Olin jo unohtanut sen, kun ei olla miehen kanssa liiemmin erossa. Nyt minnuu taas pelottaa, että ikkunasta hyppää murhamies. Niitä kun vilisee täällä meijän nurkilla aina pimmeinä iltoina ihan mahottomasti. Päässäni siis...

Iik, mikä tuolla ikkunassa |O Kuka romisee yläkerrassa :o Mistä tuo ääni kuului :headwall:

Onko muut tämmöisiä toopeja? Millähän mielikuvituksensa saisi kuriin?

mä oon just tollanen aina jos mies ei oo illalla kotona :ashamed: sen takia meen yleensä aina sillon aikasin nukkumaan ku en uskalla olla hereilläkän, äkkiä vaan unenpäästä kiinni!

meillä mies on paljon pois kotoa ja siihen vei aikaa tottua ennen lapsia...
Nyt jos pojat sattuvat olemaan yhtaikaa yökylässä miehen ollessa töissä niin minähän napsautan turvaketjun oveen päälle. Muuten en ikinä. Ihan kuin 13 ja 12 v olisivat ne minun turvani... Noloa tunnustaa.
Mutta kiva että kohtalotovereita löytyy. Oireet pahenevat jos olen huomannut uutisissa että vankiloista on karannut vankeja ... meillehän ne suunnistaa saatanat !!! :laugh:

avaa telkku jos vaikka tulisi joku jännäri leffa :-)
Tai herätä lapset niin ovat sun turvana.

Ja muuten, ... eihän vielä ole pimeää? Täällä ainakin on ihan valoisaa vielä, murhamies näkyisi kilometrin päähän :-()

Ja joka ilta oli mies kotona tai ei,mun on tarkistettava juuri ennen nukkumaan menoa,että tytön ikkuna on kiinni,ettei kukaan vaan mene sen huoneeseen yöllä :ashamed: Vissiin oon lukenu liikaa kaappaus tarinoita ulkomailta :D

KYLLÄ VAIN, täältä löytyy ihan samanlainen pupupöksy :wave: Ja etenkin niitä MURHAMIEHIÄ, juurikin tällä sanalla pelottelen itteäni lisää. Pimeellä pelkään ihan sairaasti että ikkunan takana joku kyttäää ja vaanii. Inhoan taas kun syklsy tulee ja illat pimenee. :/

Kerrostalossa ei pelottanut yhtään kun asuttiin kolmannessa, niin turvallinen olo, rappukäytävä ja monet ovet lukkoineen esteenä, mutta täällä....en uskalla enempiä miettiä, kun mies kanssa lähti kuskaan kamujaan baariin ja jäin hetkeks yksin.No, onneks viel ei oo pimeetä!

On tiällä pimmeetä. Meijän kotona on aina jotenkin pimmeetä (niin ja muuttokin käynnissä, ei ole ennää edes valoja katossa), mutta nyt on oikein erityisen pimmeetä.

Mie en ees uskalla kurkkia ikkunoista, murrrhamies siellä kuitenkin mäjöttää. Ne on sitten niiiiin v.ttumoisia ihmisiä!

Ois tosiaan pitäny mennä ajoissa nukkumaan, miten mie nyt oikein uskallan? Pitänee luottaa vanhaan kunnon kissaherraan, eiköhän se herättäis, jos joku tiällä hiippailis? Mie nyt ainaskin uskottelen ihellein niin...

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Tässä istuskelin niin lokoisasti yssikseni. Mies viettämässä poikain iltoo kaukana, kaukana. Tyttönen ja kolliherra veteleevät sikkeitä. Yhtäkkiä venyttelin ja meinasin huokasta, että on tämä elämä ihanata. Vaan sittenpä mie muistin ne! MURRRHAMIEHET!

Mikä hiivatti se on, että tämmöinen ihan tavallinen kolmekymppinen jaksaa pelätä aina vaan, vuodesta toiseen yksin ollessaan (onneksi vain iltaisin, pimmeellä )?! Olin jo unohtanut sen, kun ei olla miehen kanssa liiemmin erossa. Nyt minnuu taas pelottaa, että ikkunasta hyppää murhamies. Niitä kun vilisee täällä meijän nurkilla aina pimmeinä iltoina ihan mahottomasti. Päässäni siis...

Iik, mikä tuolla ikkunassa |O Kuka romisee yläkerrassa :o Mistä tuo ääni kuului :headwall:

Onko muut tämmöisiä toopeja? Millähän mielikuvituksensa saisi kuriin?

mINÄKIN! Aina palaa yöt eteisessä valo enkä voi katsella illalla mitään pahaa ohjelmaa tai pelottaa! Ei uskalla nukkua!

On tiällä pimmeetä. Meijän kotona on aina jotenkin pimmeetä (niin ja muuttokin käynnissä, ei ole ennää edes valoja katossa), mutta nyt on oikein erityisen pimmeetä.

Mie en ees uskalla kurkkia ikkunoista, murrrhamies siellä kuitenkin mäjöttää. Ne on sitten niiiiin v.ttumoisia ihmisiä!

Ois tosiaan pitäny mennä ajoissa nukkumaan, miten mie nyt oikein uskallan? Pitänee luottaa vanhaan kunnon kissaherraan, eiköhän se herättäis, jos joku tiällä hiippailis? Mie nyt ainaskin uskottelen ihellein niin...

no nyt vaan äkkiä nukkumaan! kohta ei enää uskalla!

Mieheni on yötöissäkin, joten niinä öinä saattaa siskoni yöpyä meillä (sama työpaikka ja työvuorot siskon miehellä ja minun miehellä ) ... :ashamed:

Eipä nuo lapset paljon turvaa tuo ja sitäpaitsi kuvittelen joskus kaikkea kauheeta, kuten että murhamies tulee ja tappaa lapset sänkyihinsä jne... :o

käsittämätöntä, täällä on pilvetön valoisa taivas. Ei tarvii valoa sytyttää kotona kun ikkunasta tulee ulkovaloa vioelä niin roimasti. Ja jos myönnän niin lapsetkin meillä vielä leikkii pihalla... vesisotaa.

Jos ukko ei ole täällä, ja lapset nukkuu (joo ja tosi turvaa tuo nuo 2-7v), ja ulkona jos on pimeetä ja tuulee kovasti niin pelottaa niin pirusti :o
Turvaketju kiinni, parvekkeen ovi lukkoon ja silti hytisen peiton alla kun pelottaa että mitä jos joku tulee ja.....
Ja pahenee vielä jos telkkarista kattoo jotain missä on murhaajia, tai vaikka ihan pelkkiä hämähäkkejä!
Hämyri ja käärmes juttujen jälkeen yksin ollessa en uskalla astua lattialle ollenkaan :ashamed: noloa myöntää mutta kiipeilen sohvien päällä ja tosi nopeesti kipitän vessan kautta sänkyyn. Ja sängystä (on matala, 20cm lattiasta) vielä taskulampun kanssa tutkin kaikki nurkat ja koloset ettei näy mitään.

Niin ja ikkunan puoleisessa reunassa en voi nukkua ollenkaan. Sieltä voi joku kurkkia ja tulla :x

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Et sä pimeää pelkää, vaan sitä, että pelkäät.

Meillä muuten ei vieläkään ole yläkerrassa sähköjä ja syksyn yöt pimenevät...

Voihan se olla niinkin. Ja hitto kun pelottaakin!

Nii, etkös siekin asu vanhassa tönössä? Lienee siihen jonkunlainen totutteleminen tällaisellä vauhko-iitalla :D Meijän tönössä on kyllä sähköt yläkerrassa. 50 vuotta sitten laitetut, kaippa nuo vielä kestää...

Vaan aika paljon meitä pelkääjiä näyttää olevan!

Tullee itelle aina vähän hölmö olo, kun alkaa suunnittelemaan mielessään pakoreittejä yms. Sitä tuumii, että ei kukaan voi olla näin höppänä. Oottahan työ, onneksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Arvaa miksi täällä on aina pimeällä verhot tiukasti kiinni kun olen yksin :whistle:

Asumme toisessa kerroksessa ja verhot aina auki, muuten ahdistaa! En suostunut muuttamaan eka kerrokseen. Asunut myös onakoti-ja rivitalossa!

Väliaikatietoja. Oon siirtyny asuntomme yläkertaan, jossa ompi siis makkari. Jätin valot tuohon portaikkoon, että murhamiehet luulee ison ja lihaksikkaan ( :whistle: ) mieheni olevan kotona ja hereillä. Uskon, että menevät siihen halpaan - on ne menneet ennenkin.

Äsken kissaherra säikäytti kolisemalla, meinas tulla sydän ja muutama muukin elin suun kautta ulos :o

Vaan aika paljon meitä pelkääjiä näyttää olevan!

Tullee itelle aina vähän hölmö olo, kun alkaa suunnittelemaan mielessään pakoreittejä yms. Sitä tuumii, että ei kukaan voi olla näin höppänä. Oottahan työ, onneksi :D

Täällä myös yksi vauhko jonka mielikuvitus luistaa ilta pimeällä. Nytkään en ole nukkumassa ja jos kuopus ei olis kotona niin mulla palais valot kaikkialla.
Asutaan sentään kerrostalossa, eikä edes alakerran naapureita ole vaan tälläsen kongin päällä. Tää asunto nitisee ja natisee ja paukkuu.
Tuo mein kissaneiti ei varmaan olis milläsäkään vaikka joku tuolta ovesta tuliskin, juoksis vaan tervehtimään "miauu".
:D

Yhteistyössä