ai niin, meillä taas oli avaimet kateissa.. (Likan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Hitto, tultiin tiistaina koulun vapputapahtumasta, käytiin vanhalla kämpällä ja sit tultiin kotiin..keskiviikko aamuna ei avaimia oo enää missään :headwall:

etsittiin ja etsittiin, mut sit Likan oli lähdettävä kävellen kouluun (joku 3-4km matkaa) ja myöhästyi koulusta..

no, avaimia etsittiin ja etsittiin, kun keskiviikkona piti vanhan kämpän avaimet palauttaa..ei löydy, ei sitten mistään..

palautin muut avaimet, ja jatkettiin eilen etsimistä..käytiin kaikki laatikot läpi jotka vielä tuossa eteisessä odotti purkamista..(jotain hyvää tässäkin, kun sain ne purettua paikoilleen ku oli pakko :laugh: )

eikä avaimia vaan löydy :headwall:

no, illalla mä laitoin vielä eteisessä kenkiä paikoilleen, ja satuin vilkaisemaan takapihalle ikkunasta, ja perskules, siellä ne avaimet roikku, verhotangossa, kiitos tuon ilkeän isoveljen, joka oli pikkusiskoaan taas kiusannut |O

mut, eipä ollu kukaan muistanu siltä kysyä onko sattunut avaimia näkemään :kieh: :laugh: :D

vähänkö otti päähän :whistle:

Minä olisin vastaavassa tilanteessa jäkättänyt likalle että taas sinä olet niin huolimaton ja jäkätijäk
joten jos teilläkin näin,kait tyttö sai anteeksipyynnön ja hyvityksen ja poika taas raipparangaistuksen ilkeilystään.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Minä olisin vastaavassa tilanteessa jäkättänyt likalle että taas sinä olet niin huolimaton ja jäkätijäk
joten jos teilläkin näin,kait tyttö sai anteeksipyynnön ja hyvityksen ja poika taas raipparangaistuksen ilkeilystään.

ei nyt sentään raipparangaistusta :D

huvittavinta tässä oli se, et ne avaimet oli sellaisessa paikassa, et kun ulko-ovesta tullaan, niin ne on suoraan näkyvissä, jos vaan olis tajunnut katsoa, ja sen ikkunan ohi ollaan menty 5000000000 kertaa joka päivä :headwall: :laugh:

hyvä et löyty...mulla ollu kännykkä ja avaimet koht 2kk hukassa...ei löydy sit mistää(kaupatki jo kysytty,mut ei)kaippa tuo poika reilu 3v o ne heittäny roskii suutus päissää,mut ketuttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
hyvä et löyty...mulla ollu kännykkä ja avaimet koht 2kk hukassa...ei löydy sit mistää(kaupatki jo kysytty,mut ei)kaippa tuo poika reilu 3v o ne heittäny roskii suutus päissää,mut ketuttaa!

mulla on ollu viikon nyt käsilaukku hukassa, tosin se on tyhjä, siellä on vain yks paperilappu sisällä, mut en ymmärrä mihin se on voinu kadota..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ootteko työ muuttaneet? mihin päin?

tänne toiselle puolelle kaupunkia :D

raviradan lähettyville..

No melkein naapurissa asutaan sitten :D

taidetaan kyllä asua lähempänä koulua ku ravirataa, mut täällä päin ny kuitenkin :D

Likka jo sai uusia kavereita useammankin eilen, ku ekaa päivää uskalsi mennä tutustumaan tyttöihin tuossa naapurissa..

Yhteistyössä