Ai kun voisi jo aloittaa lenkkeilyn!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Saisi nuo lumet sulaa ja vauhdilla! Kesäksi pitäis päästä bikinikuntoon, ei taida pelkkä pumppitreeni auttaa. Ulkona on niin liukasta että hyvä kun uskaltaa hiljalleen kävellä, juosta ei ainakaan.

Sataisi edes vettä et sais nuo lumet sulamaan nopeesti!

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
mikä estää lenkkeilyn lumessa?kyllä mä ainakin pystyn hölkkäämään vaikka lunta oiskin..lenkkareissa on sen verran hyvä pito pohjissa,et helposti onnistuu..

Eihän se lumessa haittaiskaan, mutta täällä on jäätä joka paikassa. En uskalla ottaa riskiä että liukastun ja sit menee jalka tai selkä. Eikö muualla ole tiet jäässä?

Minä kyllä olen juossut koko talven. Juostessa askel osuu maahan eri tavalla kuin kävellessä eikä liukkaatkaan tunnu niin liukkaalta. Epä taida ehtiä bikinikuntoon jos lumen sulamista odottelet. Pihalle vaan ja menoksi :)

kyl mä oon jo lenkkeilly, on tuolla sen verta sulanut, ainakin mun lenkkipolut :D vähän vielä sutii, mut se on vaan hyvää ylimäärästä treeniä jaloille ku koittaa pysyy pystyssä.

ootko käyny kokeilemassa? voithan alottaa ihan kevyellä hölkällä, ja hyvät lenkkarit jalassa. kyl se siitä :)

Juostessa ei pitäisi kaatua jos liukasta. Mulla kokemusta jäisistä talvista pururadalla ja asfaltilla yli 10 vuotta aktiivista juoksuharrastusta. Mulla ainoa tauko on nyt kun on ylipainoa ja mun polvet ei kestä ellen laihduta ensin.

Ennen juoksin liukkaillakin ( kuten kaikki muutkin lenkkeilijät / juoksijat ) 3 krt viikossa talven läpi :heart: Ei edes yhtä horjahtamista. Mutta kauppareissulla taas olen kaatunut ja muutenkin kävellessä jalka ottaa erilailla maahan.