Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Grilliruokaa kun sais![]()
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Grilliruokaa kun sais![]()
ei saa kiusaaa mulla olis tuolla aineet että saisi tehtyä porilaisia![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Grilliruokaa kun sais![]()
![]()
![]()
Mä taidan tulla kylään :saint: Tuon suklaata tullessani
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Grilliruokaa kun sais![]()
![]()
![]()
![]()
tänne vaan kun mulla on toi grilli on lämpeemässä että saa makkarat grillattua tolla ob-nordigan grillillä![]()
tule muuten todella hyviä
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Grilliruokaa kun sais![]()
![]()
![]()
![]()
tänne vaan kun mulla on toi grilli on lämpeemässä että saa makkarat grillattua tolla ob-nordigan grillillä![]()
![]()
![]()
![]()
*vetää kenkiään jalkaan*
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Grilliruokaa kun sais![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*vetää kenkiään jalkaan*
laitoin just makkarat sinne
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:arvatkaaa oliko 2 kpl porilaisia hyviiiiii![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:arvatkaaa oliko 2 kpl porilaisia hyviiiiii![]()
![]()
![]()
Kiusaamista |O |O |O![]()
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:arvatkaaa oliko 2 kpl porilaisia hyviiiiii![]()
![]()
![]()
eikä oo pikemmin rääkkäämistä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:arvatkaaa oliko 2 kpl porilaisia hyviiiiii![]()
![]()
![]()
eikä oo pikemmin rääkkäämistä![]()
![]()
ON |O |O |O Kiva purra tätä hammasharjaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mutta huomen illalla mulla on herkkuja. Varmasti ostan lihapiirakoita tai hodareita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mutta huomen illalla mulla on herkkuja. Varmasti ostan lihapiirakoita tai hodareita![]()
et kumminkaa muista ostaa sit muistat 9 aikaan illalla ai että ne liha piirakat jne... on edelleen kaupassa tai joku muu käy ne sit syömässä ja huomaat kun oot menossa tekee iltapalaaa että ne on kaikki hävinneet![]()
![]()
![]()
![]()