Ai kauheeta. Viiden päivä menossa VLCD_pusseilla ja nyt tekee mieli syödä ihan mitä tahansa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan laihis

Vieras
Nälkä ei ole, mutta ruokaa tekee mieli. Leipää, juustonaksuja, munakasta, kaikkea mahdollista. Ihan kauheeta. Miten tästä selviää? Nukkumaankaan ei viitsisi mennä vielä.

Tuliko sulla ekalla viikolla tämmöinen kauhea syömishimo? Melkein tekis mieli huijata itseä, että ei nyt yks kerta haittaa tai ei nyt pieni pala jotain ruokaa haittaa.. mutta haittaahan se. Ja sitä paitsi mä oon melko varma ettei se jäis siihen "yhteen palaan".

Tuliko sulla ekalla viikolla tämmöinen kauhea syömishimo? Melkein tekis mieli huijata itseä, että ei nyt yks kerta haittaa tai ei nyt pieni pala jotain ruokaa haittaa.. mutta haittaahan se. Ja sitä paitsi mä oon melko varma ettei se jäis siihen "yhteen palaan".

tuli ja monta kertaa. Mulle noi pussit oli ainoa keino päästä alkuun, kun se on periaatteella kaikki-tai ei mitään. Eli mitään en voinut syödä. Pastaa teki mieli niin, että järki meinas lähteä, mutta mä selvisin ja säkin selviät. Tsemppiä! Tuolla paino putoaa niin, että motivaatio pysyy varmasti. Juo makuvesiä ja tee noita pakastepirtelöitä.

Mitä pussei työ veätte? Millasia tuloksia niillä on odotettavissa ja minkähintasia nää on? Eilen mä pitelin taas noita nutrilettei kädes mut viel jäi kauppaan...

Keksit itelles muuta ajateltavaa... Ja etsit vaikka netistä kuvia jossa on sen painoisia ihmisiä kun itse haluaisit olla. Mun motto on "don't ruin it for a cookie!". ajattele miten paljon harmittaa että hyvin alkanut laihdutus menee pieleen jonkun hetken himon takia, ja joudut aloittamaan taas alusta! Tämän ajattelu auttaa varsinkin sitten kun paino on jo pudonnut useamman kilon - et halua ementtää jonkun typerän ruuan himon takia sitä minkä olet jo saavuttanut.

Ja ennen kaikkea, ajattele sitä fiilistä kun saat itsesi pysymään pois ruuan kimpusta ja saat palkinnoksi pudotettua painoa! Se on kaikista paras palkinto.

Yhteistyössä