Ai kamalaa mitä mun mies eilen näkikään kaupan edessä!!! :( Siinä oli n. 13v tyttönen ja pyysi

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
miestäni käymään ostamassa hänelle 5 siideriä. Olisi maksanut ostoksensa JA LISÄKSI mies olisi "saanut" kokeilla tuon tytön tissejä!!!
Kysyin, että no kait annoit kunnon saarnan tytölle ja käskit lopettaa, mutta mies oli ollut niin hämillään että oli vain kieltäytynyt ja kävellyt nopeasti ohi.
Menin sitten itse kiireenvilkkaa katsomaan kyseisen kaupan eteen, mutta tyttöä ei enää näkynyt. Liekö oli sitten jonkun puristeltavaksi jo lähtenyt tai sit oli joku muu ajanut kotiinsa tms. :(

"Muuan"
Hyvin suurella todennäköisyydellä joku valmiiksi hyväksikäytetty ja huonosti huolehdittu lapsi. Tunnen pari tyttöä jotka sijoitettiin ekaluokan tietämillä. Heidän käytös oli 'hyväksikäyttöä kerjäävää' ja varmasti olisivat toisissa oloissa olleet heti kymmenen täytettyään jakamassa itseään 'kylillä'. Sijaisvanhemmat saivat onneksi ainakin käytöksen muuttumaan sen verran, että eivät ole 'ihan vapaata riistaa' ainakaan tällä hetkellä (16v). Mielen vammoja ei varmaan korjaa mikään.

Toivottavasti tyttö on pyytänyt kaljanostoon jonkun, joka ymmärtää tehdä lastensuojeluilmoituksen.

"vieras"
Luin jonkun lehtijutun jossa oli aiheena yksi Helsingin ostoskeskuksista joissa tämä käytäntö on päässyt leviämään laajemmin nuorten tyttöjen keskuudessa.
Pyörivät siellä oikein porukalla ja myyvät itseään tupakasta, viinasta, rahasta, vaatteista ja laukuista.

Huolestuttavaa.
En yhtään muista mikä ostoskeskus oli kyseessä, muistaako joku?

[QUOTE="vieras";28140617]Luin jonkun lehtijutun jossa oli aiheena yksi Helsingin ostoskeskuksista joissa tämä käytäntö on päässyt leviämään laajemmin nuorten tyttöjen keskuudessa.
Pyörivät siellä oikein porukalla ja myyvät itseään tupakasta, viinasta, rahasta, vaatteista ja laukuista.

Huolestuttavaa.
En yhtään muista mikä ostoskeskus oli kyseessä, muistaako joku?[/QUOTE]

Kamppi...

"Mie"
Oon harrastanut samaa, tosin mun kauppaehdotuksiin ei kuulunut tissienpuristelu eikä mitään muutakaan seksuaalista. Mutta ihan pokkana me kavereiden kanssa 13-14 vuotiaana oltiin kerjäämässä marketin edustalla tuntemattomilta (yleensä just miehiltä) että voisko joku hakee meille juomista. Ja joskus joku haki, pari kertaa lähdettiin jopa tuntemattomien miesten auton kyytiin. Hullun touhua, kun nyt ajattelee. On sitä ollu pöljä, korville olisi joku saanut antaa :D

Professional Griefer
[QUOTE="Mie";28140687]Oon harrastanut samaa, tosin mun kauppaehdotuksiin ei kuulunut tissienpuristelu eikä mitään muutakaan seksuaalista. Mutta ihan pokkana me kavereiden kanssa 13-14 vuotiaana oltiin kerjäämässä marketin edustalla tuntemattomilta (yleensä just miehiltä) että voisko joku hakee meille juomista. Ja joskus joku haki, pari kertaa lähdettiin jopa tuntemattomien miesten auton kyytiin. Hullun touhua, kun nyt ajattelee. On sitä ollu pöljä, korville olisi joku saanut antaa :D[/QUOTE]

Joo on sitä iteki "joutunu" lokittamaan. Ja toisinaan niitä rahojaan ei enää nähny eikä sen puoleen juomiakaan. Mut IKINÄ ei tullu mieleen, ei mulle eikä kavereille, myydä itteänsä viinan takia.. hyi helvetti.

minnee
Voi kurjuus, tyttöparka. :( Toivottavasti kohdalle on osunut sellainen aikuinen, joka on ymmärtänyt tehdä ls-ilmoituksen.

Hirvittää, kun ajattelee, että on kuitenkin olemassa sen verran sellaisia miehiä, jotka suostuvat hakemaan tytöille viinaa tms., että tuollainen itsensä tarjoaminen on "kannattavaa". :(

Kdkdkff
Mä olisin myös käynyt hakemassa tytölle koko rahalla karkkia :D

Eihän tuollaisesta itselle voi mitään käydä? Tuskin nää kerjääjät kenellekkään kehtaa kertoa edes. Mut jos kertovatkin?

Monta kertaa kuukaudessa joku pyytää muakin hakemaan...

Nomitävittua
[QUOTE="Mie";28140687]Oon harrastanut samaa, tosin mun kauppaehdotuksiin ei kuulunut tissienpuristelu eikä mitään muutakaan seksuaalista. Mutta ihan pokkana me kavereiden kanssa 13-14 vuotiaana oltiin kerjäämässä marketin edustalla tuntemattomilta (yleensä just miehiltä) että voisko joku hakee meille juomista. Ja joskus joku haki, pari kertaa lähdettiin jopa tuntemattomien miesten auton kyytiin. Hullun touhua, kun nyt ajattelee. On sitä ollu pöljä, korville olisi joku saanut antaa :D[/QUOTE]

Ei tää nyt kyllä ole ollenkaan sama asia kuin itsensä myyminen. Voi pyhä yksinkertaisuus.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28140736]Mies tuijotti sen tytön tisseä ja siksi tyttö tarjos niitä. Apn mies on kunnon pedo.[/QUOTE]

Mistäs lähtien pedofiiliejä teinityttöjen rinnat on alkanut kiinnostaa?

"vieras"
[QUOTE="vieras";28140840]Mistäs lähtien pedofiiliejä teinityttöjen rinnat on alkanut kiinnostaa?[/QUOTE]

Mies on pedo jos katsoo alaikäisiä tyttöjä olisivat sitten 6kk tai 13v. Epäilyttävää että mies osasi arvoida tytön iän noin tarkasti.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28140617]Luin jonkun lehtijutun jossa oli aiheena yksi Helsingin ostoskeskuksista joissa tämä käytäntö on päässyt leviämään laajemmin nuorten tyttöjen keskuudessa.

Huolestuttavaa.
En yhtään muista mikä ostoskeskus oli kyseessä, muistaako joku?[/QUOTE]

Naiset/tytöt myyvät aina itseään, rahaatustapa vain vaihtelee...

"vieras"
[QUOTE="vieras";28140885]Mies on pedo jos katsoo alaikäisiä tyttöjä olisivat sitten 6kk tai 13v. Epäilyttävää että mies osasi arvoida tytön iän noin tarkasti.[/QUOTE]

Höpö. 13v on ihan nainen.

"Vieras"
[QUOTE="vieras";28140451]miestäni käymään ostamassa hänelle 5 siideriä. Olisi maksanut ostoksensa JA LISÄKSI mies olisi "saanut" kokeilla tuon tytön tissejä!!!
Kysyin, että no kait annoit kunnon saarnan tytölle ja käskit lopettaa, mutta mies oli ollut niin hämillään että oli vain kieltäytynyt ja kävellyt nopeasti ohi.
Menin sitten itse kiireenvilkkaa katsomaan kyseisen kaupan eteen, mutta tyttöä ei enää näkynyt. Liekö oli sitten jonkun puristeltavaksi jo lähtenyt tai sit oli joku muu ajanut kotiinsa tms. :([/QUOTE]

Ette sitten viitsinyt tehdä lastensuojeluilmoitusta tai poliisille tiedoksi, että käyvät hakemassa tytön pois?!! Kyllä tänne saa kirjoitettua, mutta ei mitään muuta?!!!

Yhteistyössä