Ai kamala millainen uni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
Tullut katsottua vissiin liian monesti Myllyrinteen ja Ketosen "Myrkkysieniä"

Olin rakkaan kanssa metsässä keräämässä sieniä koko viikonlopun ja palailtiin mökille niitä kuivaamaan.. Sitten hää kävi yhtä äkkiä järjestelemään postikortti/postimerkkikokoelmaa vanhan sohvan päällä ja minä menin siihen auttamaan ja kohta ne olikin lattialla kun käytiin touhuamaan.. Lopeteltiin ja kumarruin etsimään sellaisia pieniä kiinnitys tappeja sohvan alta kun tunsin niskassa kylmän viillon/piston. Jääkylmä, pitkä veitsi upposi niskasta sisään kroppaan, käänsin päätä ja näin kuinka joku löi rakasta päähän sillä jääkylmällä veitsellä ja hän kuoli siihen... :'( |O Tarina jatkuu hiukan epäselvästi, siinä oli miehen serkkua ja pakomatkaa ja piiloutumista jne.

Heräsin hysteeriseen itkuun, jumalattoman toivottomaan tunteeseen kun hakkasin nyrkillä patjaa ja itkin ja itkin ja itkin kunnes ilmeisesti heräsin kokonaan koska tajusin soittaa miehelle, että ei apua pakko tarkistaa.. Nyyhkytin ja porasin siihen puhelimeen, että jumalauta miten toivoton olo, oletko kunnossa, missä olet, ole varovasti jne..

Ai kamala |O

Mulla loppu painajaismaiset unet siihen paikkaan kun aloin harrastamaan kamppailulajeja. Jos unissa joskus joudun tukalaan tilanteeseen, niin nykyään mä aina selviän niistä.

Ihan pimee uni :kieh: :'( Eikä tuo ole ensimmäinen tuollainen kauhistus |O Joskus juostu nauta laumaa karkuun jostain ovesta ja siinä onkin ollut ramppi alas josta liukastuin ja alhaalla oli teurastettuja nautoja eli verta ja ruhon osia jokapuolella, sinne valuin veren alle ja niitä nautoja alkoi rynnimään joka ovesta :x pääsin ulos ja kiipesin tikapuita pitkin katolle kunnes kuului rusahdus ja ne katkesi ja aloin kaatumaan alas päin, siellä oli alla äitini ja siskoni ja miljoona muuta ihmistä kamalan vihaisina aseet kädessä odottamassa |O :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla loppu painajaismaiset unet siihen paikkaan kun aloin harrastamaan kamppailulajeja. Jos unissa joskus joudun tukalaan tilanteeseen, niin nykyään mä aina selviän niistä.

Ihan tosi? Mua ei juurikaan kamppailulajit kiinnosta KravMaga ja Ultimate ehkä :D .. Pitäiskös alkaa treenaamaan tuossa kesäkuussa kun on taas, ehkä kuntonen :kieh: ärsyttävä uni!

Eräs uni taas oli kun joku hyökkäsi ison talon sisällä kimppuun heitellen ninja tähtiä ja kohta juostiin pihalla karkuun niitä alas, syvässä lumihangessa jonnekkin rappusten alle :$

Yhteistyössä