Ai kaamee mikä jännitys iski!! *ihan turhis,kuhan puran*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Sain just tietää että miulla on pe haastattelu yhelle kurssille.
Hitto kun alkoi jännittää..jos ne siellä kyselee ja selvittää soveltuvuutta (niinkuin varmastikin tekee, mitä muutakaan) niin en varmana pääse sille kurssille, on kuitenkin sosiaalialan juttu. Ja toisaalta oikeesti haluisin sinne kurssille, toisaalta taas jännittää/pelottaa hirveesti jos sitten pääsisinkin.

On tää vaikeeta.: /

Höh, mikset pääsisi:)

Et varmasti ole ensimmäinen haastateltava joka mahdollisesti takeltelee sanoissaan ja tuntee itsensä maailman tyhmimmäksi. Uskon, että haastattelijat on asiansa osaavia ja näkee näiden asioiden yli.
Tsemppiä :)

Hirveesti tsemppiä!Itsellä oli viime vuonna sama juttu,jännitys oli aivan kauhea kun toivoi että pääsee mutta samalla juuri pelotti sekin.Mutta hyvin meni siitä huolimatta että itketti/oksetti ja mitään muistikuvaa pääsykokeesta ei jäänyt -nyt 2.vuotta opiskelen:D

Kiitos tsempeistä!

Tää kurssi ois vaan semmonen vähän suuntaa antava, kun miul on ollu vähän vaikeeta keksiä mikä tahon olla "isona"..
Ja mie en oo vielä(kään) keksiny mikä auttais jännittämiseen..oon vissiin aina ollu tämmönen, ja sitten kun kotiäitinä oon viime vuodet ollu niin se ei oo ainakaan helpottanu.

Haha, äidilleni ku kerroin niin sanoi vaan että nyt vaan puhut ittes sisälle sinne kurssille..huoh, kun se oiskin niin helppoa tämmöselle joka jänskää ihan tyhmiäkin asioita.

Hei, kyllä sä selviät ihan hyvin siitä haastattelusta.Luotat vaan itseesi.Tsemppiä:hug:
Mä olen myös kova jännittämään vastaavanlaisia tilanteita, mutta selvisin haastattelusta hyvin, kun hain nykyiselle kurssilleni :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä