ai juma että riepoo, en taas paljoo pyytäny..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
huokaus perkele.

lähdin tänään kaupoille mun äidin ja pojan kanssa kahdeltatoista.
soitin miehelle et käy kotona ku pääsee (15.30) ja käyttää koiran pihalla ja palauttaa vuokraleffat ja se sano et tottakai :)

tulin äsken kotiin (tyhjään sellaiseen, eli mies ja koira raksalla) ja kävelin suoraan hirveeseen kusilätäkköön ja vilkasin olkkariin... koira repiny vessapaperirullan pillunpäreiks pieneks silpuks, mun silmälasikotelo pureskeltu ihan lyttyyn (luojan kiitos lasit on ehjät), pojan pari lelua on pureskeltu ja matot rullalla ja kaiken kukkuraks leffat nökötti hyllyllä :headwall:

siis oikeesti, eikö voi siivota sotkuja mitkä huomaa kun tulee kotiin????
tosi kiva et mä tuun rassaavalta ruokakauppareissulta suoraan siivoaan kuset ja tuhot ja lisäks joudun kieli vyön alla ajaan palauttaan ne leffat, oli siin vaihees 20minsaa aikaa ku huomasin :headwall:

AAAAAARRRRRGGGGGHHHHHHHHH :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, eihän se sun miehes mitään teekään muuta kuin käy töissä ja raksalla.

no jooooo,mut olis sit voinu sanoa että ei voi palauttaa leffoja! ja kyllä mä nyt oletan et aikuinen ihminen voi siivota tollasen akuutin sotkun kun ei sitä voi olla huomaamattakaan!

Tekeekö se ylipäänsä mitään siellä kotona? :/
Ja vaikka käykin töissä ja ahertaa raksalla niin kai nyt jumaliste vois pistää paikoja kuntoon kun tuollaisen siivon näkee. |O

Varmaan veemäistä, mutta sellaista se elämä välillä on.
Oisit jättäny ne siivoomatta ja oottanu miehes kotiin ja siivoillu yhessä.
Jos on miehelle tullu esim. äkkilähtö ja vaan ottanu koiran mukaan eikä muuta ehtinyt tekemäänkään.

No, mun mielestä jos toinen on kaupoilla ja toinen tulee töistä lähtee viel raksalle (en tie onko oma raksa) ni kyllä se siivoo joka on kaupoilla. Ja olihan koira otettu mukaan ettei tee enempää tuhoa.

Vaikka varmasti kyllä veetuttaa :hug:

Ja leffan palautus unohtuu helposti, ainakin meillä molemmilta :whistle:

tosi ärsyttävää!! Vaikka kuin käy töisä ja raksalla niin voi sitä silti kuset siivota lattialta!! Mitä yleistystä taas.. Kysy siltä ukoltas että eikö huomannu lätäkköä lattialla..

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Ja vaikka käykin töissä ja ahertaa raksalla niin kai nyt jumaliste vois pistää paikoja kuntoon kun tuollaisen siivon näkee. |O

nokun ei tee. ja sit kun se kerran vaikka tyhjentää astianpesukoneen tai pyyhkii pöydän niin persettä sais olla nuolemassa kuukausikaupalla sen takia |O mut sit ku mä teen ne samat hommat ja tuhat muuta niin ne on ilmaa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
No, mun mielestä jos toinen on kaupoilla ja toinen tulee töistä lähtee viel raksalle (en tie onko oma raksa) ni kyllä se siivoo joka on kaupoilla. Ja olihan koira otettu mukaan ettei tee enempää tuhoa.

No ei helvetissä kusta jätetä lattialle odottamaan!

Alkuperäinen kirjoittaja badass:

nokun ei tee. ja sit kun se kerran vaikka tyhjentää astianpesukoneen tai pyyhkii pöydän niin persettä sais olla nuolemassa kuukausikaupalla sen takia |O mut sit ku mä teen ne samat hommat ja tuhat muuta niin ne on ilmaa :kieh:

No joo toi tuntuu olevan niiiiiin tyypillistä monessa parisuhteessa, suuria ponnisteluja katsos toisille.. :whistle:

No joo toi tuntuu olevan niiiiiin tyypillistä monessa parisuhteessa, suuria ponnisteluja katsos toisille.. :whistle:

ja tokihan mä nyt siivoan täällä kun mies on siellä raksalla, mut tollaset akuutit jutut on musta eri asia... ja sit ku talo on valmis, niin mies saa luvan osallistua siivoamiseen yhtä lailla!

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
On varmaan vaan avannu oven ja hakenu koiran eikä oo ees kuullu muuta pälätystä mitä ois pitäny tehä.

kyllä on kun se erikseen kysy missä ne leffat on ja moneen mennessä ne pitää viedä... ja oli kyl nähnyt sotkun...

ja tokihan mä nyt siivoan täällä kun mies on siellä raksalla, mut tollaset akuutit jutut on musta eri asia... ja sit ku talo on valmis, niin mies saa luvan osallistua siivoamiseen yhtä lailla!

No siis kyllä joo jos kuset lojuu lattialla niin hitto vie se siivoaa joka ekana paikalle osuu!! Käsittämätöntä!
Ala valmistella sitä jo siihen ettei tule sitten järkytyksenä kun talo on valmis.. ;)

No onko tuo välttämättä sitä ees nähnyt? Totta kyllä että sen siivoo nopeesti, mutta en jaksanu tässä ruveta erittelemään mitä pitäis ja mitä ei.

Kuulostaa ÄLYTTÖMÄN tutulta... Ukkoa saa olla kehumassa kuin koiraa jos se joskus tikun ristiin pistää kotihommien kans...

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
On varmaan vaan avannu oven ja hakenu koiran eikä oo ees kuullu muuta pälätystä mitä ois pitäny tehä.

kyllä on kun se erikseen kysy missä ne leffat on ja moneen mennessä ne pitää viedä... ja oli kyl nähnyt sotkun...

Aijaa. Mie aattelin, että ois ollu tyyliin blääblääblää, hae koira blää videot blää *kiire raksalle* blää. Männy kotiin, ovi auki ja koira jo ovella ja lets menox :D

No onko tuo välttämättä sitä ees nähnyt? Totta kyllä että sen siivoo nopeesti, mutta en jaksanu tässä ruveta erittelemään mitä pitäis ja mitä ei.

joko se on nähnyt sen tai sit se on astunut siihen :whistle:

joko se on nähnyt sen tai sit se on astunut siihen :whistle:

no sitä mä en tiedä, tiedän vaan että itellä jääny joskus pissat huomaamatta kun ohi huitelen kiireellä (ja kun en oo astunu päälle) ja perässä tulee mies ja on huomannu :ashamed:

Yhteistyössä