Ai jaa, en tiennytkään. Suoramarkkinoinnista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Puhelinmyyjän on otettava vastaan suoramarkkinointikielto puhelimessa ja koko edustavansa konsernin puolesta. Aivan uusi ja tervetullut tieto minulle. =)

no noinhan se menee. ei siitä kiellosta kyllä juurikaan iloa ole, koska sitä rikotaan ihan huoletta.

Käytännössä ei vaan oikeen toimi... Monta kertaa olen kokeillut. Mulla ollut aina salainen numero, operaattorin virheestä tosin mun numero oli "vapaassa jakelussa" pari viikkoa ja tänä aikanahan kaikki lehtitalot olivat numeron itselleen saaneet. Irti ei niistä pääse vaikka kuinka monta kertaa kiellon tehnyt myyjälle ja pyytänyt tietojen poistmaista heidän tiedoistaan.

noin 12 vuotta sitten työskentelin puhelinmyyjänä, ja meille iskettiin puhelinluettelosta kopioitu sivu kouraan ja siitä sitten ala soittelemaan järjestyksessä kaikki läpi. Ei lukenut kenekään nimen kohdalla markkinointikiellosta tai mistään muustakaan, et siinä niiden asiakasjärjestelmänsä. Korkeintaan saat ruman sutun nimesi päälle hetkellisesti jos olit pottumainen asiakas

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
noin 12 vuotta sitten työskentelin puhelinmyyjänä, ja meille iskettiin puhelinluettelosta kopioitu sivu kouraan ja siitä sitten ala soittelemaan järjestyksessä kaikki läpi. Ei lukenut kenekään nimen kohdalla markkinointikiellosta tai mistään muustakaan, et siinä niiden asiakasjärjestelmänsä. Korkeintaan saat ruman sutun nimesi päälle hetkellisesti jos olit pottumainen asiakas

just näin :)

ja ohjeistus kuului, että "jos joku sanoo tehneensä markkinointikiellon, sanokaa, että tietokoneissa on joku vika". :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

just näin :)

ja ohjeistus kuului, että "jos joku sanoo tehneensä markkinointikiellon, sanokaa, että tietokoneissa on joku vika". :D

Kyllä, kyllä :D

jep, samoja kokemuksia mullakin. Opiskeluaikana tein puhelinmyyjän hommia ja niinhän se joinain päivinä oli, että puhelinluettelon sivu iskettiin kouraan ja siitä sitten alettiin kaupittelemaan aku ankkaa tai paikallista sanomalehteä..

Alkuperäinen kirjoittaja entinen puhmyyjä:
jep, samoja kokemuksia mullakin. Opiskeluaikana tein puhelinmyyjän hommia ja niinhän se joinain päivinä oli, että puhelinluettelon sivu iskettiin kouraan ja siitä sitten alettiin kaupittelemaan aku ankkaa tai paikallista sanomalehteä..

Mun puhelinmyyntiurani oli kustantajan omassa lafkassa. Meillä oli kyllä käytössä asiakasrekisterit, joita soitettiin. Siis ihan atk-pohjainen systeemi. Siitä tiiminvetäjä jakoi soittiko joku esim. päättyviin tilauksiin jatkoja vai jotain kamppista tms.

Yhteistyössä