Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:no ei :| hui,sä näit mua jopa alastomana |O:/ :snotty: :ashamed:
Kai nyt asiakas saa nähdä sut alasti?
![]()
![]()
:saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:no ei :| hui,sä näit mua jopa alastomana |O:/ :snotty: :ashamed:
Kai nyt asiakas saa nähdä sut alasti?
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei millään pahalla:tuo savanna näyttää kyllä erään ammattiryhmän työntekijältä. En nyt kehtaa ihan suoraan sanoa.
Tukiainenko väi? :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ei millään pahalla:tuo savanna näyttää kyllä erään ammattiryhmän työntekijältä. En nyt kehtaa ihan suoraan sanoa.
Tukiainenko väi? :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ei millään pahalla:tuo savanna näyttää kyllä erään ammattiryhmän työntekijältä. En nyt kehtaa ihan suoraan sanoa.
olen täysin samaa mieltä... varmaan ihanaa ja seksikästä ja kaunista ja vaikka mitä, mutta kun elämässä on paljon muutakin.. tai no jonkulla ei ole.. shoppausta ja strippausta vaan... mites savanna se sun joulu ratkesi? pääsetkö sinne hotelliin?
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ei millään pahalla:tuo savanna näyttää kyllä erään ammattiryhmän työntekijältä. En nyt kehtaa ihan suoraan sanoa.
olen täysin samaa mieltä... varmaan ihanaa ja seksikästä ja kaunista ja vaikka mitä, mutta kun elämässä on paljon muutakin.. tai no jonkulla ei ole.. shoppausta ja strippausta vaan... mites savanna se sun joulu ratkesi? pääsetkö sinne hotelliin?
No on se muillakin elämä vaan työtä ja kaupassa käyntiä. Paitsi tietenkin väheksytyillä kotiäideillä, jotka vaan makaa kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:ihanat hiukset savannaja hyvä kroppa, ei todellakaan ole paksut reidet.. ne on lihasta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:Tässä se ihanne....mieluummin olen se muodokas sambaaja joka osaa liikkua kuin luuranko joka kolisee
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:sulla ei todellakaan ole paksut reidet ku joku tääl sellasta sano, sulla on ihan superhyvä vartalo eikä kilookaan ylimäärästä noi on vaan kateellisia koska ite on todennäk. pullamössötätejä oo onnellinen sun hyvästä kropastasilti sinuna en kauheesti täällä kuvia levittäis koska tää palsta nyt on mikä on ja saat vielä pahan mielen ku toiset kateuttaan haukkuu..
Alkuperäinen kirjoittaja repesin:siis mikä mytty tuolla ylhäällä päässä on??????????????????????????????törkeet
Alkuperäinen kirjoittaja Nasun:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:paksut reidet sulla, muuten nättiä![]()
Ei minusta paksut reidet lainkaan. Onkohan tämä nykyinen kauneusihanne jotenkin kieroutunutta, kun langanlaihaa ihannoidaan? Muodokkaat reidet ovat kyllä paljon kauniimmat.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja k:laihduta 5-10 kg, niin ok vartalo.
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Täällä on niin ilkeitä ihmisiä.. :'(
Savanna, sulla on kiva kroppa, älä vain laihduta!! Muuten haihdut kokonaan pois, jää vain luut!