Ai että mua v*tuttaa!!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Nyt kun sitä kaipais jotain kannustusta läheisiltä tämän erojutun kanssa, niin vielä mitä. Kaikki ovat olevinaan niiiiiiiiiiiiiiiiiiin surullisia, eräs jopa itkeä tirautti ja pahimmalle drama queenille en ole vielä edes sanonut kun tiedän että sekin itkee. Tekevät tästä oman surunsa siis. Ja mä kaipaisin tukea, tai edes kannustusta. Samaan syssyyn kuitenkin - itkunsa lomasta - selittävät että tietävät kyllä miten huonosti tuo äijä on mua kohdellut ja ymmärtävät, mutta silti "pitäisi olla jokin muukin ratkaisu" - mikä v.tun ratkaisu, kun kaikki on koitettu ja terapiaan ei ukko suostu?! Ei, eivät jeesustelijatkaan osanneet kertoa.

Isäni on ainut kuka on täysillä tukemassa, ja sitä mieltä että päätös on ehdottoman oikea.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
:o oho.. aika vittumaista, vaikka tuskin he sitä tahallaan tekevät. mut eivät kuitenkään tiedä niin hyvin kuin väittävät. voimia :hug:

Eniten mua nyppii se parkuminen, ei niiden kuulu mulle parkua että HEITÄ surettaa jos minä oon eroamassa. :headwall: :ashamed:

Mä ymmärrän sua niiiin hyvin! |O
Me ollaan just myös eroomassa, joillekin kavereilleni en oo viittiny ees kertoa, koska aiemmin, ku mun elämässä on ollu jotain ikävää, mä oon ite joutunu lohduttajan osaan kerrottuani niille. Että nyt aika varovasti... Oma perhe onneks on ottanui tän tosi hyvin ja tukenu mua, (ts. mun äiti ja sisko ), isälle en oo edes viittiny kertoa, ku sil on asennevamma yleensäkin kaikkea kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Mä ymmärrän sua niiiin hyvin! |O
Me ollaan just myös eroomassa, joillekin kavereilleni en oo viittiny ees kertoa, koska aiemmin, ku mun elämässä on ollu jotain ikävää, mä oon ite joutunu lohduttajan osaan kerrottuani niille. Että nyt aika varovasti... Oma perhe onneks on ottanui tän tosi hyvin ja tukenu mua, (ts. mun äiti ja sisko ), isälle en oo edes viittiny kertoa, ku sil on asennevamma yleensäkin kaikkea kohtaan.

Siis mulla oli samojen ihmisten kanssa samoja ongelmia silloinkin, kun kerroin heille meidän lasten vakavista sairauksista ensimmäistä kertaa... No nehän meni ihan sekaisin ja vollasivat vollaamasta päästyäänkin, ja minä jouduin heitä lohduttamaan. Joo, surullistahan se olikin, mutta voin kertoa että sillä hetkellä minä olin tuen tarpeessa, enkä terapeutiksi tarjoutumassa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
:o oho.. aika vittumaista, vaikka tuskin he sitä tahallaan tekevät. mut eivät kuitenkään tiedä niin hyvin kuin väittävät. voimia :hug:

Eniten mua nyppii se parkuminen, ei niiden kuulu mulle parkua että HEITÄ surettaa jos minä oon eroamassa. :headwall: :ashamed:

Ootko pyytänyt selitystä? Siis, että kertoisivat tarkalleen, mikä heitä aiheessa niin järkyttäää, että oikein itkeä pitää ja kysyä, että onko se nyt ihan sopivaa käytöstä.

No, pyydä tukesi isältäsi ja toivottavasti se riittäisi. Luulisin (en voi sanoa varmasti, koska en tunne isääsi) että hän olisi enemmän kuin tyytyväinen, jos pystyy olemaan sinulle sellainen isä, kuin lapsille ollaan kun ne ovat olleet pieniäkin.

älä viitsi olla tuollainen!mun mielestä se vaan kertoo että sulla on paljon välittäviä ihmisiä ympärillä kun ovat surullisia erosta!anna heidän tuntea miten tuntevat.sinä itse tiedät mikä on paras ratkaisu omassa parisuhteessasi.jeesustelijat..??minä en omista ystävistäni,läheisistäni moista nimeä käyttäisi,mene itseesi!on sulla jo vaikeaa mutta..

Mäkin varmaan itkisin, jos joku mun ystävä erois, koska olen niin itkuherkkä. Mutta jos mies ois kohdellut huonosti, niin sanoisin itkun läpi, että hyvä, että pääsit siitä eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

Ootko pyytänyt selitystä? Siis, että kertoisivat tarkalleen, mikä heitä aiheessa niin järkyttäää, että oikein itkeä pitää ja kysyä, että onko se nyt ihan sopivaa käytöstä.

No, pyydä tukesi isältäsi ja toivottavasti se riittäisi. Luulisin (en voi sanoa varmasti, koska en tunne isääsi) että hän olisi enemmän kuin tyytyväinen, jos pystyy olemaan sinulle sellainen isä, kuin lapsille ollaan kun ne ovat olleet pieniäkin.

Juu, siis se järkyttää että me eroamme. Koska aina pitäisi olla muitakin ratkaisuja. Eivät kyllä osanneet yksikään kertoa että mitä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
älä viitsi olla tuollainen!mun mielestä se vaan kertoo että sulla on paljon välittäviä ihmisiä ympärillä kun ovat surullisia erosta!anna heidän tuntea miten tuntevat.sinä itse tiedät mikä on paras ratkaisu omassa parisuhteessasi.jeesustelijat..??minä en omista ystävistäni,läheisistäni moista nimeä käyttäisi,mene itseesi!on sulla jo vaikeaa mutta..

Olkoon surullisia. Siis jokaisella on toki oikeus tuntea kuten haluaa, mutta mun mielestä se on vähän...tavatonta alkaa tässä tilanteessa itkeä mulle että miten heistä tuntuu pahalta...

Mun yksi ystävä erosi ja sanoi, että ei tarvitse olla pahoillaan. Tietysti olin tavallaan pahoillaan, koska hän ja se mies hukkasivat elämäänsä pari vuotta eivätkä saaneet asioita korjattua.

Mutta siitä erosta mä en ollut pahoillaan, koska ne molemmat voi nyt paljon paremmin. Ovat molemmat mun kavereita.

Sentään "vain" itkevät ja surevat, mun oma äiti sanoi kun sai tietää että mulle ja exälle oli ero tulossa että ero on vain minun syytäni, xxxxx on niin herkkä eikä kestä tuollaista vaimoa; "sinun pitäisi vain unohtaa ja rakastaa" "miehet eivät koskaan kasva aikuisiksi" sun pitää ymmärtää. Ja piste i:n päälle: jos sä heität sen pihalle niin saa muuttaa meille! Johon isä joka kannusti minua sanoi ettei ikinä.

Syy eroon oli exän jatkuva uskottomuus.. :/

Kyllä nuo jotka nyt järkyttyivät, ymmärtävät tukea sinua hetken päästä, toivon ainakin niin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mäkin varmaan itkisin, jos joku mun ystävä erois, koska olen niin itkuherkkä. Mutta jos mies ois kohdellut huonosti, niin sanoisin itkun läpi, että hyvä, että pääsit siitä eroon.

Niin, se oiskin ihan toinen juttu. En siis tarkoittanut pilkata sitä itkemistä, tai siis niitä kyyneleitä, vaan sitä, että tehdään taas toisen murheesta niiiiin omaa murhetta, että lopuksi itse tilanteessa oleva joutuu taas lohduttajaksi. Ja mä en jaksa toimia nyt kenenkään asian ulkopuolisen lohduttajana tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Sentään "vain" itkevät ja surevat, mun oma äiti sanoi kun sai tietää että mulle ja exälle oli ero tulossa että ero on vain minun syytäni, xxxxx on niin herkkä eikä kestä tuollaista vaimoa; "sinun pitäisi vain unohtaa ja rakastaa" "miehet eivät koskaan kasva aikuisiksi" sun pitää ymmärtää. Ja piste i:n päälle: jos sä heität sen pihalle niin saa muuttaa meille! Johon isä joka kannusti minua sanoi ettei ikinä.

Syy eroon oli exän jatkuva uskottomuus.. :/

Kyllä nuo jotka nyt järkyttyivät, ymmärtävät tukea sinua hetken päästä, toivon ainakin niin. =)

Kas, mun tuleva ex-anoppini sanoi ihan noita samoja sanoja mulle... että pitäisi unohtaa ja rakastaa, että miehet nyt vaan "ovat sellaisia", ja sanoi myös että kyllä se poika sua vielä pettää, mutta se on sitten helppo antaa anteeksi kun tietää jo odottaa sitä - kaikki miehet kyllä pettävät.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Onko sun ystävillä sitten joku ihme vakaumus, vai miksei ne tajua, että olet jo ratkasusi tehnyt?

Nyt on kysymys enimmäkseen sukulaisista. Enkä mä pirulauta tiedä mikä niitä risoo... Kun aina pitäis yrittää, aivan sama vaikka olisit yrittänyt jo vuosia, mutta erota ei saa.

Siis onko sun mies pettänyt sua? Jos on, niin saa olla onnellinen, että selviää pelkällä erolla, eikä satu sen pahempaa. |O

Ja minusta loputtomasti ei pidä yrittää, varsinkaan jos se toinen ei yritä yhtään. Yksin on vähän paha pitää liittoa kasassa.

jep, tuttu tunne. kun kerroin ystäville et exä löi mua (oltiin silloin viel yhdessä) niin ne kauhistu et mikähän sillä exällä oikein vaivaa, masennusko. ei viddu sanallakaan et miten mä voin :o

Yhteistyössä