Ai että... Facebook ja Lasten metsola!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "älämölö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"älämölö"

Vieras
Aikuiset ihmiset ruikuttaa siellä sivuilla koko ajan, tuotteita tulee myyntiin sen verran kuin tulee, mitä siitä rutisemaan! Ja kysellään onko sitä ja sitä myynnissä, miksi ihmiset ei mene katsomaan! Samaa ilmiöö kuin Reiman tehtaanmyymälän aleissa, voi jessus! Jos ykskään joka siihen ägg haalareiden tulemiseen ja nopeaan menemiseen kommenttoitti siellä sivuilla on täällä niin oikeesti ei se ruikutus ja mollaaminen ketään auta. Ei kai nyt yks joku vaate voi olla niin henki ja elämä että siitä meni monen mamman päivät ihan sekasin ja pilalle, siellä oli kyllä ruikutusta muistakin vaatteista kuin tästä haalarista.

Herranjumala mitä materialisteja nykypäivän äidit ovat ja mitä lapsista tuleekaan.

Oon ihan samaa mieltä. Meillä on jonkin verran Metsolaa ja tykkäsin niistä ennen, mutta kun tuota meininkiä on hetken seurannut, niin on alkaneet koko vaatteet etomaan. Nyt pölyttyy Metsolat kaapissa kun ei niistä tule kuin pahalle tuulelle. Kantsis varmaan myydä, tiedä mitä elintärkeitä valioyksilöitä noikin omat jollekin on...

Aina ei saa mitä haluaa, sillä selvä. Jos jollekin ei nyt riitä turkooseja äggejä just sen oman pojan koossa, niin kaatuuko maailma? Ei.

Mä voin vaan kuvitella millaista niiden lasten jokapäiväinen pukeutuminen on kun äiti hullunkiilto silmissä asettelee niitä ryysyjä päälle.

Oon ihan samaa mieltä. Meillä on jonkin verran Metsolaa ja tykkäsin niistä ennen, mutta kun tuota meininkiä on hetken seurannut, niin on alkaneet koko vaatteet etomaan. Nyt pölyttyy Metsolat kaapissa kun ei niistä tule kuin pahalle tuulelle. Kantsis varmaan myydä, tiedä mitä elintärkeitä valioyksilöitä noikin omat jollekin on...

Aina ei saa mitä haluaa, sillä selvä. Jos jollekin ei nyt riitä turkooseja äggejä just sen oman pojan koossa, niin kaatuuko maailma? Ei.

Mä voin vaan kuvitella millaista niiden lasten jokapäiväinen pukeutuminen on kun äiti hullunkiilto silmissä asettelee niitä ryysyjä päälle.
Joo koska facebook-kommentin perusteella voi nähdä millainen ihminen on ja millaista elämää hän päivittäin elää.

Oli pakko mennä katsomaan, mitä keskustelua siellä oli enkä saanut kyllä mitään vastaavaa käsitystä.

Joku kyseli alehinnoista, ehkäpä verkkopalvelussa oli ongelmia. Pari kyseli jonkun vaatteen saatavuutta. En havainnut, että alevaatteiden määrästä olisi rutistu. Ja joo, olen kysellyt itsekin saatavuudesta naamakirjassa jonkun toisen kaupan tuotteen osalta. Miksi ihmeessä sitä ei saisi? Monissa kaupoissa lisää tilataan, jos jotain loppuu kesken tai kerrotaan milloin tulee lisää (ja mahdollisesti saa varata).

Metsolan housut ovat hyviä :D Hypetyksestä en nyt niin tiedä enää, en varmaan ole oikeita kirppispalstoja katsellut.

Yhteistyössä