R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No taitaapa olla miehes ensimmäinen jolta on jääny palkka saamatta!!! Onko varmasti maksettu, vai koittaako työnantaja nyt vaan laittaa pankkilakon piikkiin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle on tili tullut.op pankkina
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle on tili tullut.op pankkina
Tolla on sampo. Vika voi kyllä olla ihan siinä pankissakin kun sampo on muutenkin syvältä ja poikittain...
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle on tili tullut.op pankkina
Tolla on sampo. Vika voi kyllä olla ihan siinä pankissakin kun sampo on muutenkin syvältä ja poikittain...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle on tili tullut.op pankkina
juu no sampohan temppuilee ilman lakkoakin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle on tili tullut.op pankkina
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle on tili tullut.op pankkina
No ei temppuile sen enempää kuin muutkaan pankit.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle on tili tullut.op pankkina
No ei temppuile sen enempää kuin muutkaan pankit.