ahistus sentään..tekeekö kamu oharit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
erään hyvän ystäväni piti tulla viikonloppuna lapsenvahdiksi. Nyt olen soitellut ja viestitellyt että käviskö se ja se kellon aika..ei vastaa mitään :O
törkeetä
 

Yhteistyössä