ahistava olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Mikä hemmetti mua vaivaa kun en voi enään syödä, kaikki ruoka jää kurkkuun kii, ylävatsa on kipee ja pistää välillä ihan saamaristi tonne vasemmalle puolelle |O Oikeen kunnon limamöykky tuolla kurkussa ja se tunne on hirvee kun melkeen koko kurkku on tukossa :/
En oikeen tiedä että närästäiskö vai ei, röyhtäilen kyllä aika usein.

Flunssaa kun ei ole mutta tuo lima määrä on vissiin hirvee tuolla mun kurkussa. :headwall:

Refluksi voisi tosiaankin olla syynä tuohon limaneritykseen ym. oireisiin.
Närästys aiheuttaa kipuilua ja joskus jopa niin että luulisi olevan sydänvaivoja.
Kokeilepas apteekista ilman reseptiä saatavia Pepcid-tabletteja 2-3 viikon kuurina.
Varmista tuotteen sopivuus itsellesi ennen käyttöä kuitenkin.
Jollei auta tuon kuurin aikana, kipaisepa lääkärin juttusille, tai heti jos oireet vielä pahenevat.

Kävin lääkärissä näistä tossa 2 viikkoo sitten, anto reseptin noille antepsin mahansuoja lääkkeille. Hyötyä niistä ei kyllä ole, pahemmaks vaan menee nää oireet kun liemiruokia jo syötävä. syöminen kun ei tee kipeetä eikä nieleminen mutta kun ruoka tosiaan jää jumiin ja sitä sitten saan kakoo monta tuntia. ylävatsasta kun painaa niin sattuu ihan vietävästi ja muutenkin semmonen paska olo että tekis mieli oksentaa. Jos maanantaina taas marssis tonne lääkäriin.

Tässä jo sydänkohtausta pelkää mutta olen kuitenkin tän vuoden aikana käyny kahdesti sydänfilmissä että ei se nyt ihan todennäköistä ole.

Yhteistyössä