Ahistaa..yököttää ja vituttaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ballet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Ballet

Vieras
Onks tääl ketään muita alkuraskauksia ja ekaa odotellessa..keitä ahistaa ja vituttaa tää etova painostava olotila...Ihan niinku olis tullu megamasennus tai jotain kylkijäisinä..... Kokoajan outo tunne kokovatsas ja mitään ei okein tee mieli syödä.... Oon nukkunu tänäänkin lähes koko päivän.....

Miettii vaan et miten helvetissä mä kestän jos tää kestää pitkäänkin.... ;(

Tuntuu et kaikki muut pystyy heikotuksesta huolimatta touhuun normaalisti ja mulla vaan on tällänen olo et tungen pään komeroon.....ahistaa.....

Ei edes ajatus koko vauvasta helpota yhtään....jotenki tää olo on vaan niin saatanan painostava......

yhyyyy......

yritä ajatella, että se helpottaa ajan kanssa. Mulla ei itselläni ollut tuollaista, mutta ystävillä on ollut oksentelua yms. viikkokausia. Ei se kestä kuin pari kuukautta, yritä vaan sinnitellä ja lepää !!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tee vaan niitä asioita, mitkä huvittaa, jos on kerta huono olla. Mieti niitä ruokia, joita tekee mieli ja hanki sitten niitä.

Hitto ku alkaa tekeen jotain sapuskaa minkä keksii ni sit se alkaakin etoon...tai jos ei heti ni viimeistään sit ku oon tohkeissaan vetässy kauheel vauhdil muonan napaani...

ja sit hetken vaikerteluu ja pakko tunkee sormet kurkkuun....

Onkohan tää yleistä, kun olen lääkityksellä masennuksen takia ja sairastellut vaihtelevasti anorexiaa, et nyt masennus nostaa päätään kun on itellä muutenki hankala olla......??

Älä laita sormia kurkkuun. Oksenna vaan silloin jos se oksennus oikeesti on tulossa ja tulee itsestään. Syö usein, mutta älä mätä kauheita määriä, jos sulla on ollut ruuan kanssa ongelmia.

koita jaksaa :hug: maistuuko hedelmät? kohmeiset viinirypäleet, erilaiset smoothiet, vesi jääpaloillakin piristää, mehujäät. syö myös het iaamulla sängystä noustua, tai jo sitä ennen jotain pientä suolaista esim. voileipäkeksi ettei pääse verensokeri liian alas =)

Yhteistyössä