Ahistaa tää helle!!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Talossa on yläkerrassa kolmessa huoneessa ikkunat ja ovet auki, et on läpiveto. Tässä kerroksessa on ulko-ovi auki, samoin kolmen huoneen ikkunat ja ovet, eli läpiveto myös. Sisällä lämpötila +33 ja ulkona +31 varjossa. Yläkerrassa ei oikein pysty nukkumaan kun jos ikkunat on yön auki, ei pimentäviä verhoja saa kiinni, joten aurinko paistaa suoraan aamuisinkin makkariin. Poikakin heräilee tuskaisen hikisenä pitkin yötä ja samaa tekee mieskin ja mie myös. Ja vaikka on aamusta iltaan läpiveto, ei kämppä viilene yhtään. Akvaariokin kohta kiehuu. Huoh! Tulis jo talvi! |O

Täälä on onneksi tänään laskenu +20, että pystyy jo olemaan. MUTTA nyt meinaa sitte mennä hermot, ku ei ole jaksanu siivota helteellä ja nyt se sitten pitäisi tehdä. Ja lapset kiikkuu seinille ja sitä tavallista....;)

Itse tässä jotenkuten pärjää, mut nuo elikot! Kissat nyt makoilee puskissa varjossa ja koirat on yötäpäivää ulkona tarhoissaan, mut niitäkin joutuu kastelemaan letkulla kylmällä vedellä, et vähän olo helpottais. Reppanat ei oo päässeet lenkille pariin viikkoon. Ja tuo akvaario... eilen just vaihdoin jääkylmää vettä sinne, et sain lämpötilan tippumaan 29:stä edes 25:een ja nyt on taas +29... kohta saahaan kalasoppaa varmaankin...

mä oon kans kun kuoleman porteilla...=)siis oikeestyi,ihan tajuton hiki koko ajn!ahistavan hiostava=(lämmöstä ja helteestä(kohtuuden rajoissa)pidän ja nautin mutta tämmönen ukkosta enteilevä hiostus on kaameeta ku tuntuu ettei ees kunnolla voi hengittää=O

Muistakaa sitten talvella ja syksyllä ja keväällä, kun minä nurisen lämpötiloista ja ahdistavuudesta, että minulle reilut 2/3 vuodesta, vähintään, on samaa tuskaa, mutta kylmyydestä johtuen. ;)

Mutta siis, sana on vapaa. Valittaa saa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tukalaa:
Ei tarvi talvella valittaa, kun kotona on lämmintä!!!!

Ei ole lämmintä kotonakaan! Aina alle 30 astetta talvella. Ja ulkona hyytävä helvetti: iho turpoaa ja alkaa kutittaa, henki ei kulje, tekee kipeää, mutta sisälläkään ei koko talvea voi olla.

Yhteistyössä