ahistaa, auttakaa =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistunut

Vieras
Olin hoitovapaalla lapseni kanssa ja etsin töitä rahapulan takia. Lapsi aloitti hoidon ja minä sain vakiviran "ihan ok" paikasta... tästä on nyt 2kk aikaa ja mua on alkanut ahistaa kovasti.
Lapsi sai kivan hoitopaikan, mutta itseäni ei enää miellytäkään tämä uusi työpaikka. Kyseessä on pieni ns. perheyritys johon pääsin ulkopuolisena sisään ja vakipaikkakin irtosi heti..
Päivä päivältä kuitenkin tuntuu enemmän siltä etten ole oikea henkilö heidän palkkalistoilleen, -en ole valmis joustamaan niin paljon ja ELÄMÄÄN heidän perheyritykselleen niissä mittasuhteissa mitä he minulta odottavat.

Sopimuksessa lukee että irtisanomisaikani on 2kk puolin ja toisin...
Ihan vakavissani nyt mietin että sanonko itseni irti ja aloitan uuden työn etsimisen välittömästi.. miten minun työpäiväni sujuvat heidän kanssaan tämän jälkeen.. 2kk on pitkä aika tehdä töitä yhdessä sen jälkeen kun olen "pettänyt heidät" ja lähtenytkin heti porukasta johon työhaastattelussa lupasin sitoutua hetki sitten.

Lapseni hoitopaikkaa en halua irtisanoa koska tarvitsen töitä, jos en löydä oman alani hommia 2kk:ssa niin teen mitä tahansa keikkatyötä siihen saakka että löydän mieleisen työpaikan itselleni.

Mille aloille ihmisiä huolitaan töihin ilman alan koulutusta?
Siivous, puhelinmyynti, mitä muuta?

Yhteistyössä