2
24/7 äiti
Vieras
Eilen meillä 4 v pojan kans oliki takkuinen,kiukkuinen, kärttyinen päivä heti aamusta. Pojalla ei kavereita mailla halmeilla,ei isi kotona, äitillä hermot tiukilla omista asioista ja kaikki oli tyhmää, ulkona kylmä tuuli,uimaan ei halunnut lähteä,vaatteiden pukeminen päälle vei monta tuntia,ruoka oli pahaa, kaikki oli niin tyhmää ja äiti NIIN kiukkuinen ja ärtyisä,että suuttui joka asiasta.
Nyt äitikin eilisestä ihan pahoillaan,mutta onneksi isi vei serkkuja tapaamaan ja äiti pääsi hetkeksi "omalle ajalle".
Siis onko muilla koskaan sellaista tunnetta ettei ole hyvä äiti??? Minulla oli eilen täydellisen kammoittava tunne,että herranen aika, miten mä en jaksa tätä äitiyttä.
Ehkä tässä olen pyörinyt liikaa pienissä ympyröissä ja ensi vko.n ankea ja karmaiseva arki masensi mut eilen kun todellisuuden tajusin.
Nyt äitikin eilisestä ihan pahoillaan,mutta onneksi isi vei serkkuja tapaamaan ja äiti pääsi hetkeksi "omalle ajalle".
Siis onko muilla koskaan sellaista tunnetta ettei ole hyvä äiti??? Minulla oli eilen täydellisen kammoittava tunne,että herranen aika, miten mä en jaksa tätä äitiyttä.