Ahdistusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huokaus

Vieras
Miten pelastaa liitto mistä tuntuu ettei itse löydä onnea. Kaikki tuntuu olevan hyvin, mutten tunne itseäni onnelliseksi. Ollaan yritetty alku talvesta asti elvyttää suhdetta parisuhdeterapiassa. Nyt tuntuu taas kesällä, kun ei olla siellä käyty, että kaikki saavutukset valuu hiekkana sormien välistä.

Mietin vaan onko vika minussa, enkö vaan osaa tyytyä tavalliseen perhe-elämään. Mietin välillä olisko minulle olemassa todellista onnea jonkun muun kanssa. En osaa enään lämmittää tunteitani miestäni kohtaa vaikka häntä rakastankin. Olen silti aika passiivinen vaikka en haluaisi.

Olen kyllä miettinyt myös sitä, että johtuuko nämä tunteet omasta masennuksesta. Ahdistun helposti haasteista ja muutoksista.

Onko muilla kotiäideillä paineita palata takaisin työhön tai opiskeluun?? jos siis ei ole valmista paikkaa mihin mennä?? Minullla on ihan hirveät paineet ja tuntuu, että aloittaminen ja minkään paikan löytäminenkään on ihan mahdotonta, osaanko enään mitään? Ensi kuussa tyttö menee tarhaan ja minun pitäisi jotain tehdä? Ja saada vielä itseni mukaan tähän parisuhteeseenkin.

Onko asiat muille näin isoja?

Ei ole. Tossa ei ole nyt mitään muuta vikaa kuin sinun oma tyytymättömyytesi ja nuo paineet. Ei niihin avioliitto tai -ero mitään auta. Etsi opiskelupaikka tai töitä ja unohda tuo parisuhdeasia hetkeksi. Yksi asia kerrallaan.

Yhteistyössä