ahdistus...

Piipi Pöppiäinen

Aktiivinen jäsen
18.05.2006
3 921
0
36
tuli mieleen kaikenlaisia asioita tässä istuessa ja sit tuli mieleen vauva....ja tuli semmonen ahdistus,"paniikki" ...ei oikeen osaa sanoiks pukea mutta pahalta tuntuu..että jos mä nyt saisin laihdutettua,ja se auttais vauvan tulossa ja vaikka tärppäis ni oisin maailman onnellisin ihminen mutta tuli mieleen että mitäs jos se painon pudotuskaan ei auta..musta tuntuu että vuodet kuluu hukkaan,ollan jo yli viis vuotta vauvaa yritetty...hoidoissakin käyty mutta sit lopetettiin ne kun ei tulosta ja olivat tosi rankkoja..musta ei välttämättä oo enää popsimaan hormoneja ja käymään monta kertaa viikossa ultrassa sun muissa ja pettyä joka hel.vetin kerta..mä oon oikeesti aika rikki sisältä ja tiedän etten ole ainoa maailmassa mutta nyt vaan tuntuu pahalta..sillon ku alotettiin vauvan teko ja hoidot sun muut ni aattelin että no ainakin iän puolesta on aikaa mutta nyt mua vaan vuos vuodelta enemmän ahdistaa synttärit..anteeks sekava sepostus mutta oli pakko purkaa :ashamed:

Ei siinä taida laihdutus auttaa, kaikkia ei vain ole luotu vanhemmiksi. Yritä löytää elämääsi joku muu sisältö ja tarkoitus tai harkitse adoptiota. Ei kaikkien elämä kaadu lapsettomuuteen, etsi vaan se alue mikä sinulle on tarkoitettu jos äitiys ei sitä ole.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:05 vieras kirjoitti:
Ei siinä taida laihdutus auttaa, kaikkia ei vain ole luotu vanhemmiksi. Yritä löytää elämääsi joku muu sisältö ja tarkoitus tai harkitse adoptiota. Ei kaikkien elämä kaadu lapsettomuuteen, etsi vaan se alue mikä sinulle on tarkoitettu jos äitiys ei sitä ole.

adoptio ei ainakaan tässä elämän vaiheessa tule kysymykseen jo senkään takia ettei olla naimissa ja tiedän että mies ei ole valmis adoptioon

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:21 viiviliina kirjoitti:
:hug:

Onko sulla löytynyt joku syy siihen että, miksi ei lasta kuulu!! Voimia :hug:

ei oikeestaan muuta kun että en ovuloi joka kerta ja painoa pitäis alas saada...nyt mä täälä itkeä pillitän taas..ku on yksin kotona ni ajatukset pääsee valloilleen..<br><br>

Mitäs jos ottaisit painon pudotus asian ykkös projektina ja koittaisit jättää vauva asian hetkeksi kakkos projektiksi, jopa jäihin... Saisit muuta ajateltavaa, paino putois ja toivottua vauva tulosta vois tulla ihan vahingossa..

Näin mulle kävi..

Meillä yritysta esikolta kesti 2v.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:31 Viiviliina nopee kirjoitti:
Mitäs jos ottaisit painon pudotus asian ykkös projektina ja koittaisit jättää vauva asian hetkeksi kakkos projektiksi, jopa jäihin... Saisit muuta ajateltavaa, paino putois ja toivottua vauva tulosta vois tulla ihan vahingossa..

Näin mulle kävi..

Meillä yritysta esikolta kesti 2v.

no itseasias näin mä oon tehnykkin..painon pudotus vaan ei oo helppoa prk..mutta en mä periks anna..kiitos kaikille tuesta