ahdistus, stressi ja kadonnut näläntunne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gynther
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gynther

Vieras
En pysty olemaan mitenkään päin. tekee niin pahaa. En nuku, en pysty syömään. Tuntuu että joku möykky on kurkussa/rinnassa ja mahaan koskee. Miten tän tunteen saa pois?! Syitä en pysty poistamaan enkä halua niistä edes kertoa.

miksi sanotaan ettei ihmiselle annata enempää kuin jaksaa kantaa? jos en enää huomenna jaksa herätä enää.

Oletko hakenut itsellesi apua? Jos et halua turvautua länsimaiseen lääketieteeseen, käänny jonkun luontaishoitajan, kuten aromaterapeutin puoleen. Stressiä ja ahdistusta voidaan hyvin helpottaa! Tietenkin syihin täytyy enne pitkää vaikuttaa, koska muutenhan tilanne ei koskaan pääty, mutta luontaishoitajalta saisit apua akuuttiin pahaan oloon.

Rauhoittavaa lääkettä ja sitten napsit suklaata. Itsellä aivan sama tilanne ja meni -5kg kuukaudessa. Nyt lihoamaan päin taas. Käsittele ahdistava asia jotenkin. Kilju ja huuda vaikka! Älä anna asian jäädä sisällesi.

Olen hakenut apua, mutta ei ole auttanut. Kolmeen päivään en ole syönyt, kun tulee niin kuvottava olo ajatuksestakin. Haluan heti tästä tilanteesta ulos, mutten pääse.

Pystytkö lähtemään pitkälle kävelylenkille? Kun taannoin olin tosi pahasti ahdistunut, eli juuri noin kuten kerroit, että ei pysty olemaan mitenkään päin, kävelin illansuussa parin tunnin lenkkejä. Mennä lompsotin tasaista tahtia, kävelin, kävelin, kävelin ja se auttoi saamaan unen yöllä. Ei se ahdistus sillä poistunut noin suit sait mutta nukkumiseen se auttoi. Kävin myös terapiassa juttelemassa asioista, mikä auttoi pitkän päälle.
Yritä kuitenkin syödä, vaikka ei ruoka maistuiskaan. Jonakin päivänä ahdistus helpottaa, vaikka juuri nyt tuntuisi, ettei jaksa elää.

Vaikka kuinka olen ystäville puhunut, niin ei se auta. kaikki olettaa että pärjään aina. miksi mun pitää aina olla se vahva. vaikken itke, huuda, kilju niin ei se tarkoita että aina pärjäisin. joskus tekisi hyvää antaa kaiken mennä päin peetä, mutten voi.

En pysty olemaan mitenkään päin. tekee niin pahaa. En nuku, en pysty syömään. Tuntuu että joku möykky on kurkussa/rinnassa ja mahaan koskee. Miten tän tunteen saa pois?! Syitä en pysty poistamaan enkä halua niistä edes kertoa.

miksi sanotaan ettei ihmiselle annata enempää kuin jaksaa kantaa? jos en enää huomenna jaksa herätä enää.

siis vaiva mutta et tiedä mikä on se vaiva? Ootko oksentanut? Jotenkin tuntuu että et halua tunnetta joka vaivaa ja taistelet sitä vastaan.

Et saa pois kuin kertomalla! En pidä sinua hulluna kun oon tuntenut sen tunteen.

hae lääkkeet ne rauhoittaa oloasi
mene ulos, ulkona on helpompaa ja saa ajatuksia seinien sisältä pois
ajattele ahdistus, laita se paperille, heitä pois
on normaalia olla ahdistunut mutta yritä vaihtaa se mielessäsi johonkin mieleiseen asiaan
mielen asioihin ym. on tärkeä ainesosa myös vitamiinit, kalanmaksaöljy tai omega3 kapselit

Yhteistyössä