M
mikäköhän mua vaivaa?
Vieras
Olin reilu viikko sitten kavereitten kanssa baarissa, tapasin miehen. Mitään ei tapahtunut, juteltiin, naurettiin ja tanssittiin ja juotiin. Käytiin kävelemässä baarin sulkemisen jälkeen. Sitten halattiin ja lähdin kotiin.
Viatonta, voisin ihan hyvin kertoa miehelleni tuosta, eikä hän suuttuisi.
Jostain syystä tuon jälkeen olen ollut aika kylmä. Kadottanut sellaisen pakahduttavan rakkauden tunteen, mikä meillä on ollut suhteen alusta asti joka ikinen päivä.
Olemme menossa naimisiin kolmen viikon kuluttua. Olin ihan innoissani tuohon iltaan asti. Nyt se ei tunnu enää miltään.
Rakastan miestäni, hän on se oikea mulle. Tiedän sen.
Silti jotenkin vaan masentaa ja tuntuu, että haluisin olla vaan yksin.
Ihastuinko alitajuntaisesti tuohon toiseen mieheen. En edes tunne häntä. En edes muista nimeä. Itse olen turusta ja hän helsingistä, joten tuskin enää törmätäänkään.
En tunnista omia tunteitani nyt, se on aika pelottavaa.
Haluaisin mennä onnellisena naimisiin. Ei vaan kiinnosta tippaakaan.
Onko normaalia ihastua tässä elämäntilanteessa toiseen? Ei varmaankaan... :/
Viatonta, voisin ihan hyvin kertoa miehelleni tuosta, eikä hän suuttuisi.
Jostain syystä tuon jälkeen olen ollut aika kylmä. Kadottanut sellaisen pakahduttavan rakkauden tunteen, mikä meillä on ollut suhteen alusta asti joka ikinen päivä.
Olemme menossa naimisiin kolmen viikon kuluttua. Olin ihan innoissani tuohon iltaan asti. Nyt se ei tunnu enää miltään.
Rakastan miestäni, hän on se oikea mulle. Tiedän sen.
Silti jotenkin vaan masentaa ja tuntuu, että haluisin olla vaan yksin.
Ihastuinko alitajuntaisesti tuohon toiseen mieheen. En edes tunne häntä. En edes muista nimeä. Itse olen turusta ja hän helsingistä, joten tuskin enää törmätäänkään.
En tunnista omia tunteitani nyt, se on aika pelottavaa.
Haluaisin mennä onnellisena naimisiin. Ei vaan kiinnosta tippaakaan.
Onko normaalia ihastua tässä elämäntilanteessa toiseen? Ei varmaankaan... :/