Ahdistuneisuus ja oireet:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkkus

Vieras
Mulla ollu koko päivän ahdistava olo(on ahdistuneisuushäiriötä) ja aamulla heräsin kamalaan pään särkynkin. Mulla saattaa olla oireina kohina tai jonkin asteinen kitinä korvassakin,kun tarpeeksi ahdistaa,onko muilla tuollaista vai olenko ainoa? Sekin ahdistaa lisää,kun tulee pään alueen oireita:( ja en jaksa olla kovin äänekkäässä tilassakaan,jos on pää herkkänä. Mulla on lääke,mutta en viitsi liian usein ottaa,joten koitan nyt vain käyttää luonto äidin antimia edes tään päivän...

mulla on ollu rinnan päällä ahdistuksesta "möykky", joka on nykyään koko ajan aamua, iltaa ja yötä. huomenna alan syömään masennuslääkettä, josko se alkaisi auttamaan. olo on tosi syvältä, olen ihan muissa maailmoissa jne...

tämä on tärkeää! jokin aiheuttaa ahdistuksen. sinun on päästävä juttelemaan esim psykologin kanssa. usein taustalla on lapsuuden ja nuoruuden ajan traumoja. voi olla hyvin vakaviakin.

älä pelkää! et tule hulluksi tai sekoa, jos paniikkikohtaus tulee. anna sen tulla, älä estele! kirjoita vaikka paperille suurimmat pelot mitä luulet kohtauksen tuovan. näet ne konkreettisesti, kun ovat paperilla.

mutta hanki itsellesi jutteluapua! pillerit eivät poista syytä.

Yhteistyössä