Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Perhe-elämä
ahdistuneisuuden fyysiset oireet
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="puff, post: 14418190, member: 42898"]</p><p>Miehellä oli tosi stressaavaa jokunen vuosi sitte töissä (siis tavallista stressimpää : ) ) ja sille tuli ensin sellasta, että maha oli sekasi, laihtu kovasti ja piti monesti käydä oksentamassa töissä..siis eikä ollu mitään tautia..ei voinu jäädä sairaslomalle, kun hommat oli tehtävä...sitte ku se meni ohi, tuli uusi jakso..ja molemmat jalat reisistä alaspäin sellasta ihottumaa täynnä....no se todettiin stressi-ihottumaksi..hävisi taas itsekseen...sillon en vielä älynny pelätä kaikenmaailman syöpiä....jos olen oikein stressaantunu ja väsyny niin mulla on ainaki lähes aina sydämen yliplumpautuksia....ajattelee vain, että kyllä se siitä rauhottuu, kun ite rauhottuu eikä panikoi (helpommin sanottu, kun tehty )...fibromyalgia-ihmisenä uusin aluevaltaus syöpien pelon jälkeen on tämä als...muka lihasheikkoutta käsissä jne..ja vaikka sanotaan 40-50 v suurin riskiryhmä niin kun "alaviite" sanoo, että tavattu myös harvoilla nuorillakin..että varmaan tulee tuo just sitte mulle..katoin syteen tai saveen-sarjaa ja siinä oli sellanen vanha mies, joka odotti syöpätuloksia ja se sano, kun siltä kysyttiin, etkö pelkää että "tähän ikään on jo oppinut sen, että sellasia asioita on turha surra, joille ei voi itse mitään". Vihon viimisin asia on kattoa netistä hakusanalla, että mitä oireita se ja se tauti sisältää tai lääkärikirjoista...sillon mulle pukkaa just se pelko päälle eniten..huomaan, että mun lihakset on jatkuvassa jännitystilassa, ja se tekee väliin heikkoutta, vapinaa ja kipua (reumatyylistä) olen koittanut rentouttaa lihakset ja aina, kun pelko meinaa tulla sanoo ääneen "en suostu ajattelemaan sairauksia , olen ihan terve" itsensä psyykkausta pitää harjottaa välillä. olen uskovainen, ja siksi ajattelenki asioita niin, että olen sellaisissa turvallisissa käsissä elämäni kanssa, että tapahtuu, mitä annetaan, enkä itse voi vaikuttaa...välillä pääsee tohon ajatteluun ja välillä iskee pelko täysillä päälle..sillon luen tiettyjä raamatunpaikkoja ääneen ja rukoilen, se helpottaa heti..uskovaisuuskaan ei vie näitä elämän olosuhteita valitettavasti mihinkään...( eikä aina perusmasennustakaan )...eli aiheuttajia..stressi, väsymys..pienet lapset ei anna nukkua..kotona olo..(kerkee keskittyä itteensä ) fibromyalgia (itsessään tuo oireita) Mulla ainaki puhkes koko homma, kun tulin pienten lasten äidiksi. Soitin viimisimmän ahdistuskohtauksen jälkeen erään seurakunnan eräälle sielunhoitajalle, joka kuunteli ja sitte rukoili, mutta hänki sano, että perusongemiin pitäs löytyä vastaus..eli päästä vähän nukkumaan väliin ilman lapsia ja sitte kun mulla on sellanen kaveri, joka aina puhuu "sillä ja sillä on syöpä ja luin sieltä ja sieltä sellasen jutun, jossa äiti oli kuollu yms yms..." eli hän sanoi, että älä kuuntele sellasia juttuja..olet herkkä ja sinuun ne vaikuttaa negatiivisesti..(kuten olen tiedostanutki) eli sanoo ystävällisesti, että voitasko puhua jostaki ilosemmasta..eli siitä oli suuri apu..varmaan jo ihan sen vuoksi, että sai jolleki puhua miltä tuntuu ja siinä samalla tulee mieleen ongelman aiheuttajia..sori nyt jos joku ei tykänny tästä uskovaisuus-jutusta, mutta halusin sen tähän laittaa, koska se on mulle elämä.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="puff, post: 14418190, member: 42898"] Miehellä oli tosi stressaavaa jokunen vuosi sitte töissä (siis tavallista stressimpää : ) ) ja sille tuli ensin sellasta, että maha oli sekasi, laihtu kovasti ja piti monesti käydä oksentamassa töissä..siis eikä ollu mitään tautia..ei voinu jäädä sairaslomalle, kun hommat oli tehtävä...sitte ku se meni ohi, tuli uusi jakso..ja molemmat jalat reisistä alaspäin sellasta ihottumaa täynnä....no se todettiin stressi-ihottumaksi..hävisi taas itsekseen...sillon en vielä älynny pelätä kaikenmaailman syöpiä....jos olen oikein stressaantunu ja väsyny niin mulla on ainaki lähes aina sydämen yliplumpautuksia....ajattelee vain, että kyllä se siitä rauhottuu, kun ite rauhottuu eikä panikoi (helpommin sanottu, kun tehty )...fibromyalgia-ihmisenä uusin aluevaltaus syöpien pelon jälkeen on tämä als...muka lihasheikkoutta käsissä jne..ja vaikka sanotaan 40-50 v suurin riskiryhmä niin kun "alaviite" sanoo, että tavattu myös harvoilla nuorillakin..että varmaan tulee tuo just sitte mulle..katoin syteen tai saveen-sarjaa ja siinä oli sellanen vanha mies, joka odotti syöpätuloksia ja se sano, kun siltä kysyttiin, etkö pelkää että "tähän ikään on jo oppinut sen, että sellasia asioita on turha surra, joille ei voi itse mitään". Vihon viimisin asia on kattoa netistä hakusanalla, että mitä oireita se ja se tauti sisältää tai lääkärikirjoista...sillon mulle pukkaa just se pelko päälle eniten..huomaan, että mun lihakset on jatkuvassa jännitystilassa, ja se tekee väliin heikkoutta, vapinaa ja kipua (reumatyylistä) olen koittanut rentouttaa lihakset ja aina, kun pelko meinaa tulla sanoo ääneen "en suostu ajattelemaan sairauksia , olen ihan terve" itsensä psyykkausta pitää harjottaa välillä. olen uskovainen, ja siksi ajattelenki asioita niin, että olen sellaisissa turvallisissa käsissä elämäni kanssa, että tapahtuu, mitä annetaan, enkä itse voi vaikuttaa...välillä pääsee tohon ajatteluun ja välillä iskee pelko täysillä päälle..sillon luen tiettyjä raamatunpaikkoja ääneen ja rukoilen, se helpottaa heti..uskovaisuuskaan ei vie näitä elämän olosuhteita valitettavasti mihinkään...( eikä aina perusmasennustakaan )...eli aiheuttajia..stressi, väsymys..pienet lapset ei anna nukkua..kotona olo..(kerkee keskittyä itteensä ) fibromyalgia (itsessään tuo oireita) Mulla ainaki puhkes koko homma, kun tulin pienten lasten äidiksi. Soitin viimisimmän ahdistuskohtauksen jälkeen erään seurakunnan eräälle sielunhoitajalle, joka kuunteli ja sitte rukoili, mutta hänki sano, että perusongemiin pitäs löytyä vastaus..eli päästä vähän nukkumaan väliin ilman lapsia ja sitte kun mulla on sellanen kaveri, joka aina puhuu "sillä ja sillä on syöpä ja luin sieltä ja sieltä sellasen jutun, jossa äiti oli kuollu yms yms..." eli hän sanoi, että älä kuuntele sellasia juttuja..olet herkkä ja sinuun ne vaikuttaa negatiivisesti..(kuten olen tiedostanutki) eli sanoo ystävällisesti, että voitasko puhua jostaki ilosemmasta..eli siitä oli suuri apu..varmaan jo ihan sen vuoksi, että sai jolleki puhua miltä tuntuu ja siinä samalla tulee mieleen ongelman aiheuttajia..sori nyt jos joku ei tykänny tästä uskovaisuus-jutusta, mutta halusin sen tähän laittaa, koska se on mulle elämä. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa ISÄ?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
30 päivää jouluun
20 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Onko täällä ketään?
Tänään 03:00
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Tänään 00:35
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Tänään 00:34
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Tänään 00:08
vierailija
8 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Relaatio 1067
Eilen 23:00
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Kilttilässä nukutaan taas kolmistaan 🤭
Eilen 21:34
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Alumiinin vienti Venäjälle kaksinkertaistunut vuodessa – taustalla turkulainen nastafirma Turvanasta, jonka osaomistaja on RKP:n puheenjohtajan vaimo
Eilen 21:06
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Started by vierailija
Tänään 00:34
Luettu: 91
Aihe vapaa
2.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Started by vierailija
Tänään 00:08
Luettu: 86
Aihe vapaa
3.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Started by vierailija
Tänään 00:35
Luettu: 74
Aihe vapaa
4.
Onko täällä ketään?
Started by vierailija
Tänään 03:00
Luettu: 45
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti 2.0
Latest: vierailija
15 min sitten
Aihe vapaa
2.
Toukokuiset 2025
Latest: heltsuli
20 min sitten
Lapsen saaminen
3.
30 päivää jouluun
20 min sitten
Aihe vapaa
4.
51 min sitten
Aihe vapaa
5.
Mitenkäs kirkko selittää joulun ja uudenvuoden?
57 min sitten
Aihe vapaa
6.
Relaatio 1065
58 min sitten
Aihe vapaa
7.
Haaveena vauva 2025
Latest: merin
Tänään 07:52