Ahdistaako teitä muita koskaan niin että tekisi mieli lyödä kovaa jotakin toista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Itse olen ollut pitkään työttömänä eikä muutenkaan mene kauhean hyvin ja välillä on ruvennut tuntumaan siltä, että haluaisin käydä toisten kimppuun. Esim. tänään tein yhtä naulaushommaa pihalla ja kaveri tuli siihen juttelemaan kaikkia mukavia ja minulla pyöri mielessä että haluaisin lyödä sitä vasaralla päähän. Pystyn kyllä vastustamaan tuota lyömishalua että ei se sillä lailla ole ongelma. Mutta se häiritsee silti. Ehkä pitäisi ostaa nyrkkeilysäkki...

Ei. Jos ap:n kohdalla tuollaiset tuntemukset jatkuvat, suosittelen ihan oikeasti hoitoon hakeutumista. Nyt voit vielä vaikuttaa tulevaisuuteesi.
Miksi kuvittelet, että muiden vahingoittaminen helpottaisi omaa oloasi?

Ei. Jos ap:n kohdalla tuollaiset tuntemukset jatkuvat, suosittelen ihan oikeasti hoitoon hakeutumista. Nyt voit vielä vaikuttaa tulevaisuuteesi.
Luulisin että se toisen vahingoittaminen toisi hetken tyydytyksen. Kai siksi että siinä saisi purettua patoutunutta pahaa oloa. Mutta tietysti sitä katuisi sitten heti perään.

Missä vaiheessa AP sanoi että helpottaisi omaa oloa. Ota selvää pakko ajatuksista niin huomaat että monet kärsii siitä ja ahdistuu ja he eivät yleensä sitä te

Yhteistyössä