Ahdistaako muita tällä palstalla?

  • Viestiketjun aloittaja sanna-cata
  • Ensimmäinen viesti
sanna-cata
Jotenkin on mennyt maku tästä osiosta. Täällä keskitytään vain siihen onko alle 20 huonompi äiti kuin 26+. Näistä asioista on jankutettu jo ikuisuus ennen palstan avaamista. Voitaisiinko nuo ärsytys viestit jättää jatkossa omaan arvoonsa puolin ja toisin. Sen sijaan otettaisiin muut asiat puheeksi..
Joten tässä pieni gallup: Kuinka monella on ajokortti?
 
samaa mieltä. voitaisko ihmiset sopia että ei puhuta enää tuosta ikä asiasta, ainakaan siihen sävyyn kuin nyt? mulla on ajokortti, juhannukseen mennessä pitäis vaan ajaa kakkosvaihe. eikös sitä voi lykätä jos kysyy poliisilta ja maksaa jonkun pienen summan? ihan ku oisin kuullu jostain niin.. nyt ei ois sitä 250e laittaa siihen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2004 klo 09:58 Äiskäpäiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2004 klo 09:50 typy kirjoitti:
mulla ei lykkäys onnistunu :( , ois joutunu alusta.
maksu aikaa kumminkin kakkos vaiheelle tuli puoli vuotta kaverilla. mut sekin on raja, tai joutuu kokonaan alusta.
voihan hemmetti. täytyy alkaa keräämään kolehtia :D
Tää riippuu ihan sun autokoulusta. Itse kävin juuri kakkosvaiheen, pakko oli, vaikkei rahaa siihen olisi ollut. Samassa autokoulussa kävin kuin ykkösvaiheenkin, ja maksut saatiin sovittua todella joustavasti. Eli rohkeasti vain marssit autokouluun ja kysäiset, millaisissa osissa voisit kakkosvaiheen maksaa! :)
 
rita18
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2004 klo 09:27 Äiskäpäiskä kirjoitti:
samaa mieltä. voitaisko ihmiset sopia että ei puhuta enää tuosta ikä asiasta, ainakaan siihen sävyyn kuin nyt? mulla on ajokortti, juhannukseen mennessä pitäis vaan ajaa kakkosvaihe. eikös sitä voi lykätä jos kysyy poliisilta ja maksaa jonkun pienen summan? ihan ku oisin kuullu jostain niin.. nyt ei ois sitä 250e laittaa siihen.
kyllä ainaki lykkääminen onnistuu täällä kemissä,systerillä ainaki,piti vaan ilmottaa autokouluun ja poliisille ja sen saa maksaa sen kokosis erissä mikä itelle sopii. itellä kans ajokortti mut tuo kakkos vaihe ei velä ajan kohtanen.
 

Yhteistyössä