Ahdistaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Nyt tarttisin edes pari virtuaali halausta :'(

Mä olen tehnyt eropäätöksen (ainut järkevä teko), mutta mies ei vielä tiedä ja se ahdistaa... Tunnen huonoa omaatuntoa kun en ole vielä kertonut :/
Toinen elää "normaalia" arkea ja minä näyttelen mukana. Mielessäni jaan jo tavaroita ym.

Asunnonhakupaperit vein tällä viikolla ja niihin laitoin et 1.8 tarttisin asunnon. Kai odotan et asunnon saanti varmistuu ja sit kerron. Osaan vain kuvitella mikä h*lvetti siitä syntyy :(
Epäilen et tuu huorittelua, kiristystä, lahjontaa, uhkailua ym. Sit repeää lopullisesti kun ilmoitan että halua yksinhuoltajuuden ja miehelle valvotut tapaamiset!

Ja siis syy eroon on miehen alkoholismi, kohta 2 kk ajan on juonut joka päivä salkullisen kaljaa! Siis ihan muutamaa (korkeintaan 5) päivää lukuunottamatta. On siis ennemminkin juonut, kortinsa on juonut yli 5 kertaa. Nyt odottaa että koska pääsee vankilaan, sai 70 päivää ehdotonta.

Jos mies on sen tyyppinen, että voi myöhemmin tehdä tahallaan kiusaa, niin kyllä yksihuoltajuus on oikea ratkaisu. Yksinhuoltajuudessakin lapsi voi ihan normisti tavata toista vanhempaansa, mutta se huoltaja pystyy tekemään lasta koskevat päätökset (esim. passin hakeminen, pankkitilin avaus jne.) ilman toisen vanhemman lupaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ai yhteishuoltajuus?:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
:hug:
Toivottavasti asiat menee hyvin. Mutta hetken miettisin vielä tuota yksinhuoltajuutta.

siis millä tavalla miettisit?

tätä mäkin mietin ...miksi ei yksinhuoltajuutta. Jos on menossa vankilaan ja yms. niin asioiden hoitaminen yksin paljon yksinkertasempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ai yhteishuoltajuus?:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
:hug:
Toivottavasti asiat menee hyvin. Mutta hetken miettisin vielä tuota yksinhuoltajuutta.

siis millä tavalla miettisit?

tätä mäkin mietin ...miksi ei yksinhuoltajuutta. Jos on menossa vankilaan ja yms. niin asioiden hoitaminen yksin paljon yksinkertasempaa.

No jos ihan varma on siitä yksinhuoltajuudesta, niin mikäs siinä.
Eikä se vankilassa olo asioita kauheasti mutkista.

Voimia sulle. Mieti vielä pitäiskö kertoa niin että paikalla/lähellä joku kolmas osapuoli? Lapset ainakin hoitoon silloin. Pysytyisitö viemään tavaroita vähitellen uuteen asuntoon?

Alkuperäinen kirjoittaja Limone:
Jos mies on sen tyyppinen, että voi myöhemmin tehdä tahallaan kiusaa, niin kyllä yksihuoltajuus on oikea ratkaisu. Yksinhuoltajuudessakin lapsi voi ihan normisti tavata toista vanhempaansa, mutta se huoltaja pystyy tekemään lasta koskevat päätökset (esim. passin hakeminen, pankkitilin avaus jne.) ilman toisen vanhemman lupaa.

No tuon kiusan tekemisen takia halua yksinhuoltajuuden. Ja tapaamiset pitää olla valvottuja, koska juo lapsen (2v7kk) aikana vaikka olisi yksin lapsen kanssa! :o
Minä siis olen ollut esikoisen (mun) kanssa sairaalassa ja mies jäi taaperon kanssa siksi aikaa. Kotiin tulessa huomasin et mies kännissä!
Ja keskiviikkona taapero oli anopilla hoidossa, sovimme että mä haen lapsen kun pääsen tapaamisesta. No anoppi oli kumminkin tuonut lapsen kotiin miehelle. Niin mies oli sillä aikaa juonut kaksi 0,7 8% siideriä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voimia sulle. Mieti vielä pitäiskö kertoa niin että paikalla/lähellä joku kolmas osapuoli? Lapset ainakin hoitoon silloin. Pysytyisitö viemään tavaroita vähitellen uuteen asuntoon?

Sitten jos on selvänä (mut koska olis sellainen aika?) en usko et tarvii olla ketään paikalla. Mut sit kun juo... :/
Voih, mun pitäis ruveta kohta pakkaamaankin tavaroita. Ahdistaa niin et pahaa tekee :(
Yhdessä välissä suunnittelin et muutetaan pois sillä välin kun on vankilassa, mut se taitais olla jo julmaa. Sit tulis uudelle asunnolle riehumaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No tuon kiusan tekemisen takia halua yksinhuoltajuuden. Ja tapaamiset pitää olla valvottuja, koska juo lapsen (2v7kk) aikana vaikka olisi yksin lapsen kanssa! :o
Minä siis olen ollut esikoisen (mun) kanssa sairaalassa ja mies jäi taaperon kanssa siksi aikaa. Kotiin tulessa huomasin et mies kännissä!
Ja keskiviikkona taapero oli anopilla hoidossa, sovimme että mä haen lapsen kun pääsen tapaamisesta. No anoppi oli kumminkin tuonut lapsen kotiin miehelle. Niin mies oli sillä aikaa juonut kaksi 0,7 8% siideriä!

No sitten ymmärrän, jos lapsen aikanakin juo reippaasti!

Yhteistyössä