Ahdistaa tuttava....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
eli heillä on tulossa muutto eikä hän ole hankkinut muuttoapua vaikka sai siihen tarkoitukseen muuttorahaa. Nyt hän yrittää saada multa apua vaikka tietää että mulla on jalka kipeä jne eli en todellakaan voi kantaa mitään.
Omakin koti ja lapset hoidettavana.
Kehtaanko sanoa suoraan ettei apua tipu? Mitäs ei hankkinut niitä miehiä vaikka sai rahaa ihan siihen tarkoitukseen! No onpahan sitten ylimääräistä rahaa huonekaluihin...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
eli heillä on tulossa muutto eikä hän ole hankkinut muuttoapua vaikka sai siihen tarkoitukseen muuttorahaa. Nyt hän yrittää saada multa apua vaikka tietää että mulla on jalka kipeä jne eli en todellakaan voi kantaa mitään.
Kehtaanko sanoa suoraan ettei apua tipu? Mitäs ei hankkinut niitä miehiä vaikka sai rahaa ihan siihen tarkoitukseen! No onpahan sitten ylimääräistä rahaa huonekaluihin...

Kuulostaapa tutulta. Ettei vain vielä olis ihan sama tuttu

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Kuulostaapa tutulta. Ettei vain vielä olis ihan sama tuttu

:laugh:

jaa, asutko helsingissä?

kehtaat sanoa. sanot suoraan just noi jutut, mitkä kirjoitit. mua korpes monesti, kun mies oli vielä viikonloput töissä, niin sit piti olla vapaana viikonloppuna muuttoapuna kavereille. onneksi nyt taitaa olla taas seesteisempi kausi muutoissa meidän ystäväpiirissä. :)

Tee juuri niinkuin sinusta itsestäsi tuntuu elä mene jos ei tee mieli. Jos olisi minun ystävästä kyse, niin tarjoutuisin varmaankin auttamaan, mutta tekisin heti selväksi, etten pysty tekemään mitään raskasta, vaan auttelisin vain pikkujutuissa ja kehoittaisin hankkimaan huonekalujen kantamiseen kykeneviä ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tee juuri niinkuin sinusta itsestäsi tuntuu elä mene jos ei tee mieli. Jos olisi minun ystävästä kyse, niin tarjoutuisin varmaankin auttamaan, mutta tekisin heti selväksi, etten pysty tekemään mitään raskasta, vaan auttelisin vain pikkujutuissa ja kehoittaisin hankkimaan huonekalujen kantamiseen kykeneviä ihmisiä.

Kyllä mun kuntoni on tärkeempi, olen sitä paitsi sairaslomalla tän jalan takia. Ja mulla on täällä kotona omat lapset ja omat "pikku" jutut...

täälläkin on tollasia ihmisiä... sano suoraan, ettei pysty kun on jalka kipeänä. ja liiottele vaikka vähän :D niin minä tekisin, vaikka olenkin huono sanomaan ei...

Yhteistyössä