Ahdistaa niin ettei tässä pysty enää ajattelemaan selkeästi

• Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
vakkari harmaana nyt
Siis eilen kuulin ,että ex.ni ,lasten isä on ostanut tästä melkein samasta pihapiiristä itselleen asunnon.
Jotenkin olen jaksanut ja sietänyt häntä kun on asunut ei puolella kaupukia ,mutta nyt tuntuu tosi ahdistavalta.
Syytäkin ehkä löytyy.Erosimme pari vuotta sitten hänen tolkuttoman juomisensa takia.Humalassa hän oli väkivaltainen minua ja vähän lapsiakin kohtaan.(lapset ovat nyt ala-asteikäisiä).
Monta kertaa lähdimme karkuu mummolle ,naapurille ym .Lopuksi turvakotiin .Turvakodissa olessamme saimme sitten tämän nyk. vuokra-asunnon johon muutimme.silloinen omakotitalo myytiin ja mies muutti vuokralle 15-km päähän.Aina kun oikein huono tuuli tulee haukkuu minut puhelimessa ja on uhkaava .
Asunnonostoa vierestämme hän perustelee sillä,että nyt näkee lapsia enemmän ja että asunto on hyvä ja kohtuuhintainen.
Otin yhteyttä sosiaalitoimistoon ja lastensuojeluun kun tilanne oli oiken akuutti ja hänellä oli lapset joka toinen viikonloppu.(Lähti juomaan ja jätti lapset yksin ym).Käytännöksi tuli se että viikonlopputapaamisten oslta lapset eivät ole hänellä yötä vaan tulevat kotiinsa joka ilta ja taas aamup. hakee uudelleen selvänä.
Tämä käytäntö on nyt ollut vuoden.
Nyt hän puhuu ,että on kunnostautunut,ei enää juo paljon ym ja haluaa ,että lapset ovat hänellä taas enemmän ym.Siksi asunnonkin osti vierestä.
Juomatta hän ei osaa olla,sen olen jo nähnyt.Ulkonäkökin on muuttunut ja pöhöttynyt.Esim.humalassa ajaminen on hänelle enemmänkin sääntö kuin poikkeus.Viina-ja kaljapulloja kaapit täynnä(tyhjiä).
Ainua helpotus tässä on se,ettei ainakaan enää hae lapsia autolla....
Muu onkin sitten ahdistusta.
sekavaa tämäm kirjoitus ,muttaniin on nyt mielenikin.

:'( :'(

Mitä jos alat hakea toista vuokra-asuntoa, jostain hieman kauempaa? Jos tilanne sujuukin hyvin, kun miehesi asuu naapurissa, niin eihän sinun ole pakko ottaa sitä asuntoa sitten vastaan.

Voimahalit :hug:

vakkari harmaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 09:01 päivi kirjoitti:
Mitä jos alat hakea toista vuokra-asuntoa, jostain hieman kauempaa? Jos tilanne sujuukin hyvin, kun miehesi asuu naapurissa, niin eihän sinun ole pakko ottaa sitä asuntoa sitten vastaan.

Voimahalit :hug:

Tätäkin ajattelin,mutta tuo lasten kannalta pikkuisen hankala.
Isompi lapsista joutui jo muutettuamme vaihtamaan koulua,kaveripiiriä ja jos taas muutamme sama edessä.Tämä oli suuri suru lapsessa ja hän oli koulunvaihdosta pahoillaan ja pelokas.Kyseleekin aina välillä etteikö hänen koulua tarvitsisi koskaan enää vaihtaa.Pienempikin menee jo kakkoselle ja hänellekkin tulisi taas koulunvaihto.
Mies tiesi etten näiltä kulmilta koulun takia helposti pois lähde.
Lisäksi mummola tuossa kivenheiton päässä(minulle suuri apu kun teen vuorotyötä

Mä erosin exästä kun lapseni oli 4 kk ikäinen.. muutettiin kerrostaloon vuokralle, ja menipäs 2 kuukautta kun ex muutti alakertaan, siis suoraan meidän alapuolelle. :/ Piti kamalia bileitä joka viikonloppu ja kun pyysin hiljaisuutta jotta lapsi saa nukkua jne niin mulle naurettiin vaan päin naamaa.. Lasta hän ei ottanut viikonloppuisin, kun tärkeempää oli bilettää.. kunhan kiusas mua ja lasta. Onneks sain sitten ihanan rivitalokaksion kuukaudessa kun sanoin tonne kaupungin vuokranvälityspaikkaan että tilanne on todella sietämätön.. :) Tästä jo yli 7 vuotta aikaa..

Mä ymmärrän todellakin sun ahdistuksen. :hug:

saanko kysyä, että miten mies silloin eron otti? suostuiko vapaaehtoisesti myymään talon vai oliko talon myynnin ja eron kanssa mitään ongelmia?
itse mietin eroa mutt meillä on tämä talo joka pitäs myyvä. mies ei suosiolla myyntiin suostu.

vakkari harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 09:11 vieras kirjoitti:
saanko kysyä, että miten mies silloin eron otti? suostuiko vapaaehtoisesti myymään talon vai oliko talon myynnin ja eron kanssa mitään ongelmia?
itse mietin eroa mutt meillä on tämä talo joka pitäs myyvä. mies ei suosiolla myyntiin suostu.
No ero oli sille kamala paikka.Luuli että en koskaan edes uskalla lähteä ym.Oltiin yhessä 12-vuotta ja aina vaan yritin ja anteeksi annoin.Vasta sitten ymmärsin ja sain voimia lähteä kun huusi minulle lasten edessä että tappaa minut.
Talo meni myyntiin kun jäi siihen yksin eikä sillä ollut mitään mielenkiintoa koko taloa kohtaan koskaan ollutkaan.Minä siellä aina kaikki tein.Mies vaan katsoi urheilua ja joi tai pelasi netissä uhkapelejä ja menetti rahojaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 09:15 vakkari harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 09:11 vieras kirjoitti:
No ero oli sille kamala paikka.Luuli että en koskaan edes uskalla lähteä ym.Oltiin yhessä 12-vuotta ja aina vaan yritin ja anteeksi annoin.Vasta sitten ymmärsin ja sain voimia lähteä kun huusi minulle lasten edessä että tappaa minut.
Talo meni myyntiin kun jäi siihen yksin eikä sillä ollut mitään mielenkiintoa koko taloa kohtaan koskaan ollutkaan.Minä siellä aina kaikki tein.Mies vaan katsoi urheilua ja joi tai pelasi netissä uhkapelejä ja menetti rahojaan.
oliko talo teidän molempien nimissä? uhkailiko mies sinua mitenkään kun lähditkin yhtä äkkiä. vai miten hän lähtösi otti?
itsekkin yritän kerätä rohkeutta lähteä, kun ei tästä tule mitään. mies juo liikaa ja siihen menee meidän kaikki rahat.
jaksamista sinulle. miehet osaa olla yhtiä ku.sipäitä jos vaan niin tahtovat. :hug:

Yhteistyössä